/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Davs!
Fra : Nick15
Vist : 351 gange
120 point
Dato : 10-07-04 08:38

Davs....

jeg har 2 film men ved ikk hva jeg ska gøre med dem!!!

den ene film ligger som DAT file hva ska jeg gøre med den..?

den anden film ligger som bin og cue men den ska jo ikk brændes ned på en cd men bare ligge på et af mine drev så jeg kan ligge undertekster på den

Mvh Nick

Ps. takker

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 10-07-04 08:40

Jeg vil ikke hjælpe dig, for det der du har gang i er ulovligt!!!

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 10-07-04 08:51

hvorfor så kommentere indlægget.
Det fatter jeg ikke.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-07-04 10:33

Omdøb dat filen til mpg så spiller den,
eller højreklik på datfilen, vælg åben med, vælg mediaplayer (eller hvad du nu afspiller med)
eller hvis mediaplayer, er tændt, så træk dat-filen hen over og slip.

Og nej nullerbullerpige det kan næbbe være ulovligt.

mvh. natmaden

Kommentar
Fra : smut

Dato : 10-07-04 14:47

du kan åbne bin filer med daemontool du kan hente det her http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php
dat filen åbner du bare som natmaden siger
det er ikke spor ulovligt at brænde eller have film liggende på din pc hvis du altså har den originale film

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-07-04 20:32

Det altid den der spørger, der ikke er der.

Sørgeligt.

Hvis at jeg havde et spørgsmål, ja så ville jeg da kikke om der var et svar.
ellers ville jeg da følge op på mit spørgsmål,

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-07-04 17:51

Er der ikk nogle der kan hjælpe mig med de DAT filer??? jeg omdøber dem til avi eller mpg og starter dem i BS player.. og for en besked som lyder :cant open file

har installeret divx codec og 3xvid hva skal jeg gøre smider lige 60 point mere i puljen

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 15-07-04 17:55

ang med bin og cue... hvordan får jeg så lagt undertekster på dem?

ps jeg har de orginale...

Mvh Nick

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 120 point
Dato : 16-07-04 12:49
Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 17-07-04 14:59

opgår

Kommentar
Fra : Nick15

Dato : 17-07-04 15:00

*opgir

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-04 15:17

Nick15 du må ikke opgive
Kikker tilbage senere

Jørgen