/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Hest ønskes af Mor og Datter
Fra : klink34
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 09-07-04 21:31

Hejsa.
vi ønsker at låne en hest for min.1 år evt med henblik på køb.
jeg er 35 år min datter 15, jeg har redet siden jeg var tolv og min datter i et par år.
Vi betaler alle udgifter vedr. hesten den vil komme til at gå med andre heste, til vinter kommer den i box ogpå fold hver dag,er der nogen der kan hjælpe os med dette,på forhånd tak.
Vi bor mellem Støvring og Års.
venlig hilsen Karin jensen

Accepteret svar
Fra : asim1

Modtaget 210 point
Dato : 09-07-04 22:11

prøv her http://www.hestebasen.com/

måske er i heldige her kan man søge på udlånes så det er et forsøg værd
http://www.hestebasen.com/search/horse.php

Godkendelse af svar
Fra : klink34

Dato : 09-07-04 22:27

Tak for svaret asim1.

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 10-07-04 14:49

Hest søges.
Det gav desværre ikke noget resultat at se på hestebasen,så vi søger stadig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-07-04 21:58

Du kunne jo have ladet spørgsmålet være åbent lidt længere i stedet for at acceptere første svar, der bare var resultatet af en søgning på nettet, som du selv kunne have lavet.
Bedre held en anden gang.

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 10-07-04 23:34

Ja tak bjarne det fandt jeg ud af,men jeg må jo bare prøve igen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-07-04 23:44

Sådan skal det være.
Det kan være svært at vurdere et svar, men der er ingen grund til at lukke før man har vurderet svarene.
Der er mange vidende hestefolk herinde og du skal jo bare vente og se om ikke de kan hjælpe dig også selv om det tager lidt tid for alle er jo ikke logget på.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 10-07-04 23:47

Nej du har helt ret,men det er meget nyt for mig det her,så jeg troede bare at jeg skulle acceptere og give hende alle pointene,men tak for hjælpen,rart med nogle ærlige og venlige mennesker.
hilsen Karin

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-07-04 23:55

Der er masser af hjælpsomme og ærlige på Kandu det er bare bedst hvis man bruger sin sunde fornuft når man læser et svar. Held og lykke med hesten.

Kommentar
Fra : klink34

Dato : 11-07-04 10:25

jo tak Bjarne,håber det gir pote,denne gang.