/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Jeg mangler en laser til en version 3. p~
Fra : 123nu
Vist : 497 gange
200 point
Dato : 09-07-04 17:53

Jeg mangler en laser til en version 3. Modellen hedder SCPH-30004, og kan bla kendes ved at det er den eneste model som har 10 skruer i bunden, deriblandt 2 skruer som sidder forrest lige under skuffen til DVD-drevet.
Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Mvh 123nu

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 09-07-04 18:30
Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 09-07-04 21:40

Hej HJV9222

Det kan være jeg skal søge efter et par briller også
for jeg kan ikke finde noget til min version scph-30004
er jeg helt galt på den ?
mvh 123nu

Kommentar
Fra : HJV9222

Dato : 10-07-04 00:32
Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 11-07-04 11:49

Hej HJV9222

Jeg tror du har fat i noget af det rigtige, den her kendte jeg slet ikke
http://www.pcv.dk

Da jeg ikke har en snus forstand på det kan du så ikke fortælle mig
om der er en der passer på min model scph-30004 på det link http://www.pcv.dk/shop/playstation___ps2_reservedele_558.htm

(lige så snart du har svaret mig får du de point der er for svaret)
sammen med MANGE TAK for hjælpen
mvh 123nu

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 11-07-04 23:54

Hej 123nu!

Jeg har kikket lidt på denne sag, jeg har kikket lidt på nettet & skrevet til et par personer.

Den eneste jeg har fået svar fra er www.pcv.dk :

Hej Tri

Der kan ikke fåes lasere til de "gamle" PS2 konsoller. Det er simpelthen for dyrt i forhold til den stand maskinen vil være i efter renovering, sammenlignet med prisen på en ny konsol.

Mvh. L. Støvring
www.pcv.dk

Jeg er ked af at skulle fortælle dig at man ikke kan få en ny laser til din ps2, men sådan ligger landet

Mvh. Tri

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 12-07-04 00:06

Hej Tri

Skal jeg forstå dig sådan at de links som HJV9222 henviser til ikke kan bruges til noget ?
Jeg spør fordi jeg jo gerne vil give jer begge point

tak fordi du gad se på sagen for mig, jeg har en DMS3 chip i kan den ikke pilles ud og måske bruges af en anden (og hvad skal jeg sælge den for ?)
mvh 123nu

Accepteret svar
Fra : Tri

Modtaget 200 point
Dato : 12-07-04 00:12

De link som HJV9222 kommer med kan da godt bruges til noget, men bare ikke til at skaffe en ny laser til din ps2.

Hans link kan bruges til at finde andre brugbare reservedele til din model ps2 eller en anden ps2.

Angående den chip som du omtaler, er det en "Bootchip"?
Hvis det er en "Bootchip", så skulle man gerne kunne tage den ud af maskinen.

Prisen for en brugt DMS3 chip kender jeg ikke.

Mvh. Tri

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 12-07-04 00:16

Tak for svaret Tri.

Kommentar
Fra : Tri

Dato : 12-07-04 00:18

Der var så lidt, skal det være en anden gang!

Tri

Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 12-07-04 00:22

Hej Tri

Et godnat forsøg på at være morsom

En anden gang
Jeg mangler en laser til en version 3. Modellen hedder SCPH-30004 bla bla