/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Erfaring med Joy-travel
Fra : holm10
Vist : 668 gange
120 point
Dato : 09-07-04 15:05

Hej
Vi vil lige høre om der er nogen, som har erfaring med rejseselskabet Joy-travel ??
Vi overvejer, at bestille rejse hos dem til Tunesien, men vil lige høre om der skulle være nogen som har rejst med dem, da vi ikke har hørt om selskabet før.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 09-07-04 15:25

Har aldrig hørt om dem. Jeg har lige været inde på deres hjemmeside www.joytravel.dk
For mig ser den amatøragtig ud, men du kan jo selv bedømme. Jeg ville ikke rejse med dem.
Torben

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 09-07-04 15:41

Jeg glemte at uddybe hvorfor jeg ikke vil rejse med dem. Det er ganske enkelt fordi, jeg på deres hjemmeside tilsyneladende ikke kan se de er medlem af rejsegarantifonden. Du kan jo se om du kan finde det.
Torben

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 09-07-04 15:45

Iflg. deres kontakt oplysninger er de:

Joy Travel Aps

CVR: 2745 3775
Rejsegarantifond nr. 1585

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 09-07-04 15:52

Prøv www.rejsegarantifonden.dk Jeg har lige været derinde. Jeg prøvede Joy-Travel, men det var ikke registreret under det navn. Prøv selv. Du har måske bedre held. Du kan også sende fonden en mail for at forhøre dig.
Torben

Kommentar
Fra : return

Dato : 09-07-04 15:53
Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 09-07-04 15:58

Undskyld. Har lige tjekket en ekstra gang. De er registreret.
Torben

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 10-07-04 22:20

hvis du er usikker så skriv til rejsegarantifonden,for at få bekræftet deres medlemskab. Jeg har selv engang stået med et problem udi dette, og det var ikke sjovt. God tur om ikke andet!!!
mvh. la.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 10-07-04 22:25

hov jeg ser med fortrydelse at jeg har været for hurtig og overlapper svarene ... La
Kan du uddybe dit rejsemål, pris og hvorfor du er faldet for dette bureau, kan vi måske hjælpe med alternative løsn.
Hilsen la.

Accepteret svar
Fra : Nipsen

Modtaget 120 point
Dato : 18-07-04 19:23

hejsa...
jeg har en veninde, som lige har været i tunesien med netop dette rejseselskab, og hun var rigtig tilfreds og der var ingen problemer...

Godkendelse af svar
Fra : holm10

Dato : 20-07-04 21:54

Tak for svaret Nipsen.