/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Vandmelon med vodka!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 7909 gange
60 point
Dato : 09-07-04 11:30

Er der nogle som ved, hvordan man får vodka i en vandmelon, så vodkaen kommer ud i hele vandmelonen på den bedst mulige måde...??

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 09-07-04 11:31

lav et hul i toppen så skal vandmelonen nok suge det.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:33

Lav et hul i toppen af melonen, derefter lad den ligge i ca. 1 dag. Det var det vi gjore, og den blev jo ganske god

Kommentar
Fra : calista

Dato : 09-07-04 11:41

Som Zerg911 skriver. Lav et hul i toppen (hvor sidder toppen på en vandmelon??) der passer til flaskehalsen på melonen. Lad melonen suge al væsken til sig i ca 1 døgn (afhænger af mængden af vodka og størrelsen på melonen) læg den i køleskabet, så smager den bedst

Men pas på med at indtage for meget, man bliver æskestiv meget hurtigt

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 09-07-04 11:54

toppen er på den "lange" Side? Der vi gjore det.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-07-04 12:00

Toppen er der hvor stilken har siddet.

Accepteret svar
Fra : amck

Modtaget 60 point
Dato : 15-08-04 21:09

Vi har netop forsøgt os med tragt og flere døgns venten - det resulterede primært i en hel del vodka i skålen under melonen...
Næh, det der dur er en injektionssprøjte (prøv apotektet...) og tandstikker i træ uden "mint" o.l.
Stik injektionssprøjten indeholdende vodka ind i vandmelonen og sæt dernæst en tandstik i som "prop". Start om morgenen og lad vandmelonen stå som et andet pindsvin på køkkenbordet, eller i køleskabet til den skal nydes(!) - gerne 6 timer.
Vandmelonen blev perfekt doseret med vodka og ikke for ram i vodka-smagen. hullerne fra sprøjten er så små at det ikke ødelægger synet af skiverne - Nyd lyden af melonens skal når den skal skæres op, det er tydeligt den er strængfyldt med saft og kraft!
- rigtig god fest og fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 23-09-04 14:48

Tak for svaret amck.