/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Repair of windows 2000 pro
Fra : Rao
Vist : 522 gange
80 point
Dato : 08-07-04 22:07

Kan man reparerer sin windows 2000 pro. på internettet? Er der en der ved hvor jeg kan gøre det henne. Jeg kan ikke finde min cd til min engelsk Windows 2000 pro. og orker ikke at formaterer harddisken. Jeg kunne endvidere godt tænke mig og køre et program igennem som sletter overflødige filer som systemet indeholder til ingen verdens nytte.

Er der en eller flere der kan hjælpe?

På forhånd TAK

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 80 point
Dato : 08-07-04 23:42

Der er masser af programmer til sletning af overflødige filer f.eks. discwasher : http://www.aesoftware.com/dwasher_info.htm
Hvad mener du med at reparere win2000? Prøv eventuelt denne side:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/en/default.asp?corporate=true

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 09-07-04 12:31

Med reparerer min windowns mener jeg at når jeg downloader et program så siger systemet at der mangler en win32.dll fil som gøre at programmmet ikke vil køre. Derfor vil jeg reparerer min windows, derved vil jeg kunne få den fil geninstalleret og jeg vil være en glad mand igen.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 10-07-04 10:35

Hvad hedder filen?

Du kan sikert bare hente filen her: http://www.dll-files.com/

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 10-07-04 13:54

GLB17.tmp-bad Image

the applistaion or DLL D./winnt/system32/OLE2.DLL is not a velid windows image. Please check this against your installations diskette.

Det er meddelelsen der popper op når jeg prøver at installere nogen som helst programmer.

Nogen gode ideer??

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 10-07-04 14:07

Brug dette link til at downloade ole2.dll (lidt længere ned på siden):

http://dll.yaroslavl.ru/index.php3?lng=&in_char=O

Gem filen i mappen \Windows\System directory.
og så skulle det køre.

/Morten

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 10-07-04 14:09

Ups du skulle gemme filen i mappen system32.

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 10-07-04 14:16

jeg har prøved at gemme den i D./winnt/system32/OLE2.DLL , hvor den tilhører men den virker ikke.
Jeg kan ikke finde \Windows\System directory

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 10-07-04 14:19

Læg den ind i c:\windows\system32

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 10-07-04 14:36

Beklager at måtte meddele men den siger det samme.

Er der et sted hvor man kan på internettet få checket systemet igennem hvor filen giver problemer og derved kan erstatte filen eller repaprer systemet?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 11-07-04 19:22

et foreslag:
gå til tilføj/fjern programmer i kontrol panel og fjern alle hotfix,derpå gå til
wibbi foreslag om opdate og opdater alt igen.

Kommentar
Fra : morten_m

Dato : 11-07-04 23:58

Prøv dette program:
http://www.pcdocrx.net/cgi-bin/view.cgi/google57/download.html?google_dll

Har aldrig prøvet det.
Men hvis det ikke virker har jeg en anden løsning, men prøv programmet først.

/Morten

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 14-07-04 11:11

Jeg kan hermed oplyse at jeg nu har formatteret min hardisk og har proppet en dansk udgave af Windows 2000 pro. Jeg takker alle for jeres hjælp. Min computer havde fået for meget af det gode.

Kommentar
Fra : diet

Dato : 03-08-04 14:50

Gå på siden www.system.net og klik på system help og følg anvisningerne. Det vil nok hjælpe din system, hvis du skulle få behov for det i fremtiden.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 03-08-04 16:32

Vær sød at lukke emnet.

Godkendelse af svar
Fra : Rao

Dato : 11-03-06 17:07

Tak for svaret wibbi.