/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hell drivers
Fra : 888
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 08-07-04 21:35

Kommer de ikke til det jyske i år???

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 08-07-04 21:39

Du kan måske finde det på www.helldrivers.dk

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 08-07-04 21:43

Det gør de nok ikke

http://www.kandu.dk/dk/tip/8288

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-07-04 22:07

Har lige fundet ud af, at linket ikke dur. UNDSKYLD

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-07-04 22:14

http://www.helldrivers.dk/
jo det gør - men ikke til Jylland i år

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 08-07-04 23:34

Vi har dem på Bornholm i øjeblikket og de trækker masser af mennesker hver eneste dag. Det var først meningen, at de kun skulle være her i 2 dage, men det blev hurtigt ændret til 10 dage, med afslutning på søndag - sikkert fordi vi gjorde dem opmærksom på, at der er masser af turister på øen og så er der jo lidt større mulighed for at tjene lidt "cash".

Jeg skal selv være sammen med dem i morgen og på lørdag (som Natteravn) - så kan jeg jo spørge, om de ikke skal en smut til Jylland også.

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 09-07-04 22:07

Hej igen.
Så er endnu en fed aften med Bossle Hell Drivers slut og jeg fik snakket med Patrick Bossle om de skulle til Jylland - og, desværre nej. Det var ikke med i planen, men som han sagde, så laver de ofte planen om - så maybe.........!!

Godkendelse af svar
Fra : 888