/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Skal skrive et stykke om nako ??
Fra : keno
Vist : 690 gange
200 point
Dato : 08-07-04 13:17

Hej til alle.
Jeg skal til at skrive et stykke om nako,hvad prisen er på det "sorte marked" er der nogen som kan hjælpe mig med at finde en side på internettet eller har et forslag til hvordan jeg kunne få disse priser.Jeg skulle bruge disse:
Hash - metadon - speed - heroin - krat - og det skal være for 1 gram eller hvad man nu regner det ud på. Venlig hilsen KENO og tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 210 point
Dato : 08-07-04 13:41
Kommentar
Fra : babee

Dato : 08-07-04 16:19

aller først skal du stave det ordentlig narko

Kommentar
Fra : babee

Dato : 08-07-04 16:20

og har nu aldrig hørt om krat ? er det ikke cat du mener?

Godkendelse af svar
Fra : keno

Dato : 08-07-04 16:54

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 08-07-04 17:40

Hey babee... ikke at jeg plejer klappe folk af der ikke kan stave, for det er fint med mig.
MEN synes du skulle lade være, at spille bedrevidende især taget i betragtning, at:

ordet "aller første" er eet ord, og ikke to!!
dernæst staves det: KAHT !!

Så måske man lige kunne gøre andre, og sig selv den tjeneste at inden man spiller overlegen, så sørge for, at man selv er i stand til at stave perfekt!!

(Desuden forstod du jo godt spørgsmålet, så hvorfor "rette" på det!!)

ja, den måtte jeg lige af med, det er for provokerende så noget.

Karina