/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
God damn!...*G*
Fra : hvidtiger
Vist : 399 gange
50 point
Dato : 07-07-04 22:24

nu lukkede jeg mit spørgsmål for tideligt!.....

Har en kit der hedder Hebo racing 47,6mm alu som kostede ca 1400-1600kr..Hvis jeg skal have en hurtigere kit til en luftkølet motor, hva for nogle er der så???Og hvad giver en god racerkrumtap mere på toppen sådan ca???

Hilsen Tigeren

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-07-04 23:18

Stjålet fra en anden side, men jeg tror han har ret, og Polini er noget nær det bedste.
Der kan jeg anbefale Polini Evo, eller Polini corsa , 21 eller 24mm karburator, Indsugnings forstærker, polini evo variator + blæserhjul, Topperformance Nardo udstødning, racer kobling, polini kevlar kilerem og en gearing, membranblok evolution
Montering af karburator og racerkrumtap er nødvendig ved montering.
Racerkrumtappen giver ikke meget, i hvert fald kun få km/t.
VH Palle Hansen
PS: Lad bare spørgsmålet stå, så vi kan få andre bud.

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 07-07-04 23:28

polini corsa er en støbejernscylinder og er på 47,6mm også..Men hvorfor tror du at den giver mere end min hebo???

Vh tigeren

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-04 01:19

Corsa er meget slidstærk men nok ikke så hurtig som Polini Evo
Men det kommer jo også ligsåmeget an på at ramme den rigtige karburator og udstødning der passer på tuncylinderen.
Andre rigtige gode cylinderkits:

CYLINDERKIT FABRIZI 48MM RACER

75cc Gilardoni

72cc malossi mhr team racing kit

75cc Duitsmerk
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : hvidtiger

Dato : 08-07-04 18:16

Tak for svaret pallebhansen.