/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fjernelse af skærmbillede fra internette~
Fra : bbrunsgaard
Vist : 2148 gange
50 point
Dato : 07-07-04 20:41

Jeg har lagt et billede fra nettet ind på skærmen ved at højreklikke på det og bruge det som skærmbillede. Nu vil jeg gerne fjerne det, hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-07-04 20:43

Højreklikker på skrivebordet og vælger egenskaber og ændre baggrunden til det du gerne vil have .
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 07-07-04 20:48

stil dig på skrivebordet med musen (Skærmbillede som er foran dig når maskinen starter) tryk på højre side af musen
og gå ned forneden hvor der står egenskaber
(så er det lidt afhængig af hvilken version windows du kører) men du skal her finde - skrivebord - baggrund
du kan nu vælge en ny baggrund eller slet ingen baggrund
Skriv igen hvis det ikke var forklaring nok.

mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bbrunsgaard

Dato : 07-07-04 20:58

Bevi54: Når jeg gør det, kommer der kun fanebladet "generelt" frem. Og jeg kan ikke fjerne det. Jeg har åbenbart gjort et eller andet, så nu står mere end halvdelen af min skærm som opstart i Google. Og det er ret irriterende, da jeg ikke kan se alle mine ikoner.

Kommentar
Fra : bbrunsgaard

Dato : 07-07-04 20:58

Bevi54: Jeg kører windows 2000

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 60 point
Dato : 07-07-04 21:12

Med mindre den er spærret
så skal du
trykke på højre side af musen (Som beskrevet før) gå til egenskaber
tryk på tema
eller på fanebladet foroven hvor der står skrivebord
her har du to muligheder enten at vælge et nyt eget billede (der er en knap midtfor til højre) og en nedeunder filnavnene til de standard billeder der ligger der i windows biblioteket.
Det er jo lidt svært at se hvad du har gjort, men kan du ikke finde ud af det er der hjælp at hente et hav af steder på nettet. hvor der står om opsætning af win 2000 skærmbillede /opsætning / skrivebords billeder. Du kan også få hjælp til det i din egen hjælpemenu.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 22:48

Skrivebord - højreklik - vælg Egenskaber - Vælg fanebladet Web - Fjern markering i Vis webindhold på Active desktop ved at klikke på fluebenet.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 08-07-04 08:36

Eller find dig et nyt billede som du vil have som baggrund og højreklik og sig anvend som tapet på skrivebord

Godkendelse af svar
Fra : bbrunsgaard

Dato : 08-07-04 17:58

Tak for svaret bevi54.