/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
error 1607
Fra : jespersen
Vist : 816 gange
420 point
Dato : 07-07-04 16:28

Når jeg klikker på setup i pc-spillet hidden & Dangerous 2, kommer følgende fejl: 1607: Unable to install InstallShield Scripting runtime.
Jeg har søgt overalt, prøvet mange ting, intet virker.
Er der mon nogen der kan hjælpe ???
mvh
Jespersen

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 07-07-04 16:36

Hej jeg tror det er en fejl i spillet prøv og ominstaller den

Kommentar
Fra : jespersen

Dato : 07-07-04 16:42

Hej Henrik
Nej det er en fejl på min computer, jeg kan godt installere spillet på andre(s) maskiner
John

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 07-07-04 16:44

Det kan være en fejl i din instalation (læse fejl fra dit cd-rom drev)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-07-04 16:48

Hejsa

Fejlkode 1607 betyder

Komponent-id'et er ikke registreret.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : jespersen

Dato : 07-07-04 16:48

Jeg har også prøvet at installere fra brænderdrevet, med samme resultat
john

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 07-07-04 16:50

Har du haft en cracket kopi lagt ind

Kommentar
Fra : jespersen

Dato : 07-07-04 16:50

Hej Briani
Hvordan registrerer man så lige komponent-id´et ????
john

Kommentar
Fra : jespersen

Dato : 07-07-04 16:52

Nej ikke noget cracket lagt ind
john

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-07-04 16:54

Tillæg.

Hvis du får en fejl i stil med Installer Error 1607

Åbn Kør i Startmenuen på din Windows
skriv så
MSIEXEC /UNREGISTER
tryk ok
(umiddelbart sker der ikke noget, måske blinker ikonerne på skrivebordet)
gå så tilbage til Kør og skriv
MSIEXEC /REGSERVER
tryk ok
(igen sker der umiddelbart ikke noget, men windows er faktisk ved at genregistrere alle komponenter i installeren – som er det, som error 1607 relaterer til)
Prøv at installere spillet nu (det har vist sig at virke på nogle systemer).

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : jespersen

Dato : 07-07-04 17:11

svar på tillæg
Hej Brian
Det har jeg prøvet og nu har jeg prøvet igen, men 1607 kommer atter suk............
mvh
John

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-07-04 17:23

Hejsa igen

Det var da træls.

Prøv at gå ind på dette links
Som omhandler spamfigter

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/FAQ_OE_Troubleshooter.asp

Prøv at rulle lidt ned på siden-til der hvor der står

” Under installation får jeg en "Installation Error 1603 eller 1607" hvad skal jeg gøre?”

her kan du hente et program-måske det hjælper

Prøv at hente og kør dette program.

Brian

Kommentar
Fra : jespersen

Dato : 07-07-04 18:48

Hej Brian
Det virkede meget lovende og jeg blev helt glad da jeg kørte programmet "remove", men ak atter det samme. Det er det værste jeg har været ude for. Altid har jeg kunne finde en løsning her hos jer eller andre steder på nettet, når der har været et problem. Men 1607 er vist for hardcore specialister.
Tak for de gode forsøg
mvh
John

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 420 point
Dato : 07-07-04 21:22

Hejsa igen

Prøv lige at kikke her

http://www.dhisoftware.com/general/support/Installers.htm#Q5

Brian

Godkendelse af svar
Fra : jespersen

Dato : 12-07-04 16:41

Tak for svaret briani.
      Problemet blev løst ved at jeg loggede på som "administrator",