/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Jeg kan ikke komme ud!!!
Fra : the1best
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 07-07-04 16:06

Hjæææælp jeg sidder fast herinde. Jeg kan ikke logge ud. Hvad gør jeg ?

Jeg har prøvet på flere måder, ingen virker.

HJÆLP

The1best

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 07-07-04 16:07

Genstarter din computer

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 07-07-04 16:11

I Menuen Brugerservice Kan du vælge Logud.

Menuen er til højre på din skærm.

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-07-04 16:17

Gå ind i funktioner - indstillinger - slet cookies osv.

Luk kandu ned. Log på igen og den beder om brugernavn og password.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 16:20

>Henrik7500 Nu har jeg prøvet at genstarte. Det hjalp heller ikke.

>kvolsgaard Det har jeg prøvet. Det virker heller ikke, jeg har prøvet det i de seneste 25, været inde i et spørgsmål, prøvet der, det virkede heller ikke. Jeg har prøvet ude i karrier, heller ikke der lykkedes det. Andre foreslag, jeg er MEGET modtagelig.

Jeg vil ud.

The1best .-)

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 07-07-04 16:23

Prøv lige at uddybe lidt mere. Når du siger du vil ud. Hvad mener du så. Vidre til en anden hjemmeside? logge af kandu for at logge på som en anden bruger? Stille spørgsmål i en anden katagori?.. Eller hva mener du?

Kvolsgaard.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 16:24

Ctrl+Delete og luk funktionen i Taskmanager

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 16:24

Upz! Ctrl+Alt+Delete

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 16:29

Jeg skal logge mig ind som en anden bruger. Han har ikke selv adgang til en computer lige iøjeblikket. Han får jo 20 point hvergang han logger sig ind og det har jeg lovet at gøre, så han kan optjene point til at stille spørgsmål med.
Nu er mit problem at jeg ikke kan komme ud og så komme ind som en anden, Der er intet pointsnyd. Den anden bruger er Halli.

The1best

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 07-07-04 16:38

For mig virker det helt fint hvis jeg klikker i Logud i øverste VENSTRE side af skærmen...

Hvis du vil undgå problemer næste gang skal du huske at fjerne fluebenet på logindsiden for autologin..

Hvis ikke du kan logge ud overhovedet, kan du gå ind og ændre din E-mail adresse (selvfølgelig til en du selv har adgang til) derefter vil systemet sende dig et nyt password på den ny-angivne E-mail adr. og du vil blive bedt om at logge ind igen...

Umiddelbart virker det somom at kandu's cookie er blevet skrivebeskyttet... Du kan eventuelt slette den manuelt..

Det gøres nemmest ved at starte søg, og søge på kandu på lokale drev.. og slet sen fil den finder

Accepteret svar
Fra : kvolsgaard

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-04 16:41

enig. Det virker også fint her. Det må være fordi der ligger en cookie.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 16:45

Jeg havde ikke problemet i går, der kunne jeg godt logge ind og ud. Men idag kan jeg ikke.

The1best

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 07-07-04 16:48

Det gør der også ... den hedder [dit profilnavn på computeren (eks: administrator)]@kandu

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 17:03

JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIII Nu kan jeg komme ind og ud. Jeg har været ude og slette cookies. Det var åbenbart der problemet var, selv om jeg ikke kan forstå at det gik fint igår, uden at lette noget.

Tak for hjælpen kvolsgaard.

The1best