/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvorfor?
Fra : the1best
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 07-07-04 12:31

Når jeg føjet et link til foretrukne og jeg så senere vil bruge det, kommer der kun et lille farvebilled oppe i det venstre hjørne, ingen tekst eller noget andet på siden.
Jeg har prøvet med opdater.
Det er ikke kun med et links, jeg har 3 der opfører sig på samme måde.
Hvorfor?

The1best

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-07-04 12:41

Og hvis du taster adressen manuelt virker det?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 12:46

Det har jeg ikke prøvet. Jeg har gjort det, at jeg har trykket på højrepileknap. Føj til foretrukne, de har da virket på næsten alle de andre links, der er tilføjet.

The1best

Accepteret svar
Fra : kvolsgaard

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-04 12:49

Hvis du højre klikker på et billed og siger tilføj til foretrukende er det kun det billed du tilføjer.

Du skal klike på tekst siden før det virker .... eller endnu bedre vælg foretrukende -> tilføj til fortrukende.

Kvolsgaard.

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 12:56

Tak for svaret kvolsgaard. jeg var så naiv, at tro at det var lige meget hvor på siden jeg befandt mig. Men det er det så ikke.

The1best

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 07-07-04 12:59

Du skal stå "præcist" på siden du vil føje til. Du må eks. ikke står på et billede, så er det billedet du gemmer så og sige... Stil pilen et sted du kan se det er "ren" side og højeklik så, eller som det også foreslåes, brug sidens "Føj til foretrukne" hvis det er på siden.

Du kan se det når du har højre klikket og føjet til, hvis navnet indeholder eks. en gif eller jpeg fil til sidst i navnet er du ved at gemme et billede og må flytte musen lidt rundt på sitet.