/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
+++ Til Teil +++
Fra : CLAN
Vist : 443 gange
180 point
Dato : 07-07-04 10:28

Takker for din medvirken på http://www.kandu.dk/dk/spg/44540
Hygge...
Søren (hjemme igen efter 3 uger på Nordsøen)

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 10:39

Ich bin Teil, sehr Teil..

Øhh..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 10:42

Zerg911... du kommer nok ikke så langt med den form for "support" - hold dig til majs

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 10:45

Det virker "fint" her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-04 11:19

Hier bist noch ein Teil...!

Hai CLAN.

Vil bare lige sige velkommen tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 11:32

Hej Molo... takker så meget, så må vi bare håbe på lidt godt vejr. Der er Grøn Koncert i Århus på søndag og Beach Party i Grenaa d. 17 http://beachparty.nu/ og sikkert ganske godt med mjød (tanken er jo lidt ½-tom efter 3-uger).
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-07-04 13:58

Ikke for at gå ind i en større diskussion, men hvis Teil får point her, udvander det så ikke lige diskusionen i forrige spørgsmål på seneste 25? Forøvrigt oprettet af Teil

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 14:54

tedd -> Det mener jeg så ikke, at det gør. I dette tilfælde her, så drejer der sig om et medvirkende svar på mit spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/44540 som intet har med dobbeltprofiler at gøre. Hvis du da henviser til Teil's spørgsmål / debat under http://www.kandu.dk/dk/spg/44541 omkring dobbeltmoral osv.
Jeg har lidt svært ved at sammenligne et foto spørgsmål med Teil's "streng"
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 14:56

Sammenligningen ligger måske i den numeriske rækkefølge af spørgsmålene

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-07-04 18:00

Velkommen hjem Clan
Grunden til jeg kom med kommentaren er jo at at http://www.kandu.dk/dk/spg/44538 ihvertfald i udformingen af spørgsmålet ikke differencerer sig fra dit spørgsmål! Ikke at jeg ikke under Teil points, men det er vel lidt svært at at acceptere points for det her spørgsmål, når han udtaler sig om dobbeltmoral om det andet spørgsmål? (som jeg forøvrigt er enig med Teil i)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-07-04 18:03

Så hvad skal være forbudt på Kandu? At man belønner et sekundært svar? Eller man belønner sin dobbeltprofil med ekstra point for et svar? Ak ja det er sgu forvirrende

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 180 point
Dato : 07-07-04 20:50

CLAN
Jeg siger tak, mit tip vedrørende xat.com er efterhånden
nævnt af flere brugere her på kandu.

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 08-07-04 08:58

Tak for svaret Teil.

Hejsa og g'morgen
1. Når jeg lover noget, så holder jeg det, retfærdigt eller uretfærdigt!
2. Jeg havde IKKE set noget om xat.com før. Har heller ikke søgt, og er derfor nok medvirkende til at lave dobbelt spørgsmål, men hwa' pokker... jeg skal jo bruge nogle af mine points. Altså gider jeg ikke lede efter et svar, jeg spørger direkte.
3. Til dem som ikke aner hvad alt det her er omkring, se mit start-spørgsmål.
Kan I alle få jer en rigtig hyggelig dag
Søren