/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mon ikke det er snyd og dobbeltmoral.
Fra : Teil
Vist : 661 gange
201 point
Dato : 07-07-04 10:04

http://www.kandu.dk/dk/spg/44538
Citat
du skal lige have lidt point som tak for svaret igår tager lille mor med og de 5 unger med derop en dag

Citat
Glad for at du kunne bruge mig råd , god tur til Skagen med din kone og børn

Asim.

Først bliver andre beskyldt for snyd, derefter ...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-07-04 10:08

Jooo..... Sådan er det jo.....

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 211 point
Dato : 07-07-04 10:17

Mon, nej det er sikkert.
asim1 skriver, at han/hun er en selvstændig profil, men hvis det er tilfældet så får return lov til at bruge den for formuleringer og stavning er meget identisk (måske tvillinger).
At de snyder er en ting, men hvis man kommenterer returns bredside af links så kommer der en ubehaglig personlighed frem og hvis det er en med kone og børn så siger jeg stakkels dem.
Jeg har tjekket flere af deres gensidige besvarelser og de stinker, men det er ufatteligt, at spørgerne ikke kan se, at det der pliver præsenteret som erfaring er skrevet af fra nyhedsgrupper og hjemmesider og så præsenteret som egen erfaring.
Du var med her Teil, hvad mener du? http://www.kandu.dk/dk/spg/41854

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 07-07-04 10:18

tja man kan jo ikke gøre noget ved det, hvis det nu er snyd... så må man jo bare håbe at han/de har det sjovt med det...
Lene

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-07-04 10:21

Lene
En syg hjerne kan kun more sig med at skade andre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-07-04 10:23

BjarneD
Den havde jeg glemt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 10:32

Den syntes jeg er særdeles modbydelig med de konsekvenser det kunne få.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 10:32

hi hi

Kommentar
Fra : leneogbo

Dato : 07-07-04 10:33

nu er jeg ikke helt med længere... hvad er det da dehan har gjort???

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 10:35

Kunne du ikke delagtiggøre os andre i morskaben Zerg911?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 10:36

Hvorfor lader i ham ikke bare snyde?
Hvis i alle sammen alligevel er ligeglad med pointene, så gør det vel ikke noget?

"Man skal snyde, men ikke blive opdaget."

Det er det eneste rigtige..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 10:45

Teil... ka' du så komme ind forbi http://www.kandu.dk/dk/spg/44542 og hente dine points
Søren

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 10:49

Zerg911, for mig at se er det ikke et spørgsmål om point, men mere frustration over, at se hvordan de pisser på spørgerne og os andre med deres adfærd.
Hvis nogen bytter point åbenlyst då er det bare for dumt, men når nogen forsøger at få point samtidig med at de spiller vidende for at få spørgerne til at acceptere deres gylle så syntes jeg det er uansvarligt og ondt.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 10:50

Snyderi er rendyrket egoisme og siger meget om snyderens menneskelige karakter

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-07-04 10:55

Og for lige at følge op, hvis det er forkerte svar der bliver givet, hvad er vidensbanken så værd??

Først og fremmest er kandu et sted hvor man kan få gode råd, ved at se andre spørgsmål og svar, men hvis svarerne er lige til at proppe op et vist sted, så er hele kandu ubrugeligt.

At man blot deler point er jeg kold overfor, med det skal ikke foregå i et seriøst spørgsmål.

Ja det var blot min mening.

Fortsat god dag.

ellebye

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 10:55

Hvis vi alle begyndte at snyde så kan det være at det blev mindre morsomt at være bruger her for spørgerne ville hurtigt forsvinde og så kunne man bare snyde hinanden.
Nu venter vi bare på at Frida eller Ram skal komme og forsvare de små stakler

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 10:56

BjarneD <>

Ingen mennesker i dag som er multi millionnære har snydt, med enten det ene eller det andet, mange snyder for at blive lige det mere succesrig. Se bare på MacD, Bill Gates osv.
Hvis folk kan slippe afsted med at snyde skal de have lov.
Og det med hensyn til at "lege" videne, så er det jo op til hver enkel bruger at stole på de svar de får, eller at bede om en forklaring på hvordan og hvorledes.

Snyd eller bliv snydt

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 10:58

hov.. mente
"Ingen mennesker i dag som er multi millionnære har _ikke_ snydt"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 11:08

Postulater fra en der ikke ved det.
Altså Bill Gates er ikke klogere end dig, han er bare bedre til at snyde. In your dreams, dumbling.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 11:14

Idet han er god til at snyde folk så er han jo også det klogere end du og jeg.
For da du er god til noget er du også klogere på det område så.. dooh dig da

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-07-04 11:14

Og jeg har snydt fordi jeg har fået en erstatning på 2 mio. for et ødelagt helbred?
Kunne jeg bruge pengene til at købe mig til et godt tilbage, brugte jeg gerne hver en øre.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 07-07-04 11:17

ggggggggg så scorede de lige 700 point på det spørgsmål.
Det er vildt. ;-(
Jeg er i princippet ligeglad med LIDT fuskeri, men det de/han laver der der er noget svineri og underminering af hele det princip som kandu er bygget op omkring.;(
løsning ... slet begge profiler

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 11:19

ellebye tror nærmere du var uheldig

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 11:21

Men vil i da komme og påstå at folk som Bill Gates og dem der ejer MacD ikke snyder?? enten på den ene eller den anden måde?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 11:30

Zerg jeg vil gætte på at din unge alder er årsag til dit hovmod. Ellebyes held ligger alene i at han blev taget alvorligt. Der er mange der er blevet syge eller kommet til skade som aldrig får en krone fordi systemet køres af mennesker der går mere op i egen vinding end at passe deres job.
Læste lige om en kvinde der var blevet skadet efter påkørsel af en politibil. Hun kunne ikk efå erstatning fordi smerterne var forlænge om at komme. Der blev dømt snyd og hun fik ikke en krone. Mon ikke retslægerådet tænkte mere på deres egne skatteindbetalinger end på den stakkels kvinde der ikk ekan passe sit job på grund af smerter.

Hvis jeg påstod at folk ikke snyder så skulle jeg jo være synsk, men din indstilling vil aldrig bære dig ret langt frem i livet for hvis du ikke indser at ting skal fortjenes så er der i længden dømt taber. Synd for dig Zerg.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 11:48

Ah det går sku nok.. Det behøves du nu ikke bekymmre dig om

Tror heller ikke du skal være så hellig, du har nu nok også snydt nogen engang eller fortalt en "lille" hvid løgn nu og da.
Men hvorfor ikke være skeptisk indtil det modsatte er bevist?

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 12:06

Lige som det sidste, Du siger i grove træk at for at kunne hjælpe en skal man have en "grad" i det pågældene, mèn, nu siger du nok nej, men hvis du nu har været inde på en side og læst om det, så "ved" du jo også lidt om det og kan skrive det herinde ikk? det vare bare lige en tanke.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 12:23

Hvad er snyd? Ham som får 100.000 for at tømme postkassen for naboen, eller naboen som betaler 100.000 for at få sin postkassen tømt, men selv mener at tjenesten er 250.000 værd???
Det er som statestik... står man med den ene fod i en spand isterninger, og den anden fod i en spand kogende vand, ja så er temperaturen statistisk helt fin.
Det afhænger helt af på hvilken side af plankeværket man står, uden at komme ind på retslige problemstillinger, det er en helt anden og noget længere historie.
I er ved at komme lidt væk fra Teils oprindelige spørgsmål. Min holdning er, at hvis man har to profiler og ikke manipulere med disse for egen vindings skyld, så er det helt i orden med mig. Gør man det (manipulere for egen vindings skyld), så er det IKKE i orden, ifølge Kandu's regelsæt... men der er da mange i dagens Danmark som har to job... for egen vindings skyld.
Er De forvirret... så bare vent til næste episode af Kandu
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-07-04 12:30

Det kunne være ret "underholdende" at finde ud af, hvem og hvor mange der har dobbeltprofiller her på kandu. Jeg tror faktisk det er flere end som så. Hovedsagen er blot, at det ikke er ret mange der fusker, men dem der så endelig gør det, gør det så man ikke kan undgå at se det.

Jeg synes det er så plat og barnligt, at lave fusk. Så lækker er Kandu's månedlige præmie altså heller ikke! For det ervel det fuskerne går efter?!

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 07-07-04 12:43

Man kunne også lave en kategori der hedder kandufusk.
Alle dem der vil lave fusk kunne så gøre det der, man er så fri for at spilde tid og energi på dem.
De ligegyldige points kan de så dele mellem sig.

Jes

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-07-04 12:46

Det har du ret i, det med månedens præmie, HVIS mit navn var udtrukket, havde jeg sat det til "salg" her på kandu.
I forvejen har jeg 4 keyboards til 2 computere, hvad skel jeg med een mere, og så lige dvd-afspillererne, jeg har "kun" 4 stk. og een jeg købte for 1/2 år siden, som stadig ikke er pakket ud.

Er der nogen der har brug for 3000 point?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 12:46

Clan, vi er meget enige.

Zerg, jeg e rikke hellig, men jeg gør nok lidt lige som du, sætter sagen en anelse på spidsen for at understrege mit standpunkt (jeg hverken håber eller tror det vil gå dig skidt i livet). Selvfølgelig skal man ikke have en grad, men defra og så til at søge og levere uden at vurdere, der er en forskel. Nogle stykker laver det der med, at skynde sig at levere et link uden at tjekke om det siger noget som helst om spørgsmålet og så kan man bruge lidt mere tid på at finde nogle flere og er man heldig og finder noget der duer så vil uerfarne spørgere tænke nej hvor er han flink så stor umage for at hjælpe mig, han skal have point. Nu er det lige pludselig slet ikke pointene der betyder noget, men den gang gylle der bliver leveret. Kig på det link til et spg. jeg lagde længere oppe. Først ser det fornuftigt ud (jeg har ikke forstand på barnepleje), men da nogle fornuftige har omtanke nok til at protestere så kommer det noget uhyggelige - spørgeren fattede intet. Derfor er jeg meget utilfreds med den måde at lege med viden og uviden. Det hele er jo ikke computerspil og mobiltelefoner.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 12:52

Skal jeg lægge 2500 oveni Ellebye, der er ikke mere tilbage da jeg har købt nogle meget dyre spørgsmål på det seneste. Nue brugere ville næppe have råd og godt det samme.

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 13:23

I er mere end velkommen til at aflevere point til mig.

The1best

Har selv 2 profiler, har lovet at "slette" den anden, når den ikke er aktuel længere. Jeg har ikke brugt den til pointsnyd.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 07-07-04 13:57

Er helt enig BjarneD man skal ikke smide et ubrugligt link ud til et seriøst spørgsmål, men det er jo i praksis brugerens egen fejl ikke at tjekke linket inden man giver point for det.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-07-04 13:59

Det er snyd når man herinde her flere profiler og bytter sine ledige point med superpoint imellem disse og dermed opnå større chancer for at vinde månedens præmie.

Nu er det jo ikke alle sammen der er ligeglade med månedens præmie vel.Og vi er vel ikke alle så velhavende som ellebye,her er sikker en del fattigrøve som vil blive glad for at vinde en præmie.

At så Ellebye har op til flere tastaturer og DVD afspiller,kan jeg ikke rigtig se,at det kommer os ved
Nogle har penge andre har ikke.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-04 13:59

>Teil
Dobbeltmoral det mener jeg det er.
Asim1 skrev i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/44222

Citat
Efter at ha været på Kandu i nogen tid , syntes jeg efterhånden det hele virker enormt sammenspist. De Kendte herinde giver rask væk hinanden point, det er til at brække sig over. Og kommer nogen med et svar andre ikke bryder sig om, er folk herinde også hurtig til at rakke ned på hinanden.
Troede Kandu var for alle og ikke kun for de få udvalgte.
Giver 500 point for dem der tør skrive sin mening

Efter min mening har asim1 opnået begge dele. At blive "kendt" og sammenspist.

> CLAN

Citat
Er De forvirret... så bare vent til næste episode af Kandu

En føljeton, som først slutter den dag, Kandu ikke eksisterer mere.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-04 14:10

>Briani

Så slipper vi da for at høre på at det 5. tastatur havde han vundet her på Kandu.
Enig i at det ikke har nogen mening, for jeg ved ikke hvilken gang, at gøre brugerne opmærksom på ens egen sociale status.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 07-07-04 14:17

Håber også snart at benzinen stiger til 14 kr. literen, så alle fattigrøvene ikke har råd til at køre mere.
( Så kan vi andre komme hurtigere frem )

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 14:29

Husk du er din egen lykkesmed

The1best

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-07-04 15:01

the_expert... gælder det også sæbekassebiler

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 15:50

Det kan du tro, det gælder ALT.

The1best

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 17:21

Hvorfor åler I Ellebye, når ens helbred bliver taget fra en så går der flere år før man få en erstatning og så er man vel lidt lettet og glad samtidig man gerne ville købe helbreddet tilbage hvis man kunne.
Jeg kunne nok også finde et par specialiteter hos jer, og I hos mig, men det lader vi ligge

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-07-04 17:29

Hejsa Bjarne

Nu var det jo ikke den erstatning på de 2 mil som jeg hentyder til vel

Men derimod alt det der pral med hvor mange DVD og tastaturer man har,fordi ellebye har penge nok til at købe det han mangler-så er der andre der ikke har-og de vil blive glade for at vinde.
Og nu er det jo ikke første gang han praler med sin sociale status vel.

Så klap lige hesten

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 17:35

Jeg har ingen hest, men en stor hund - skal jeg klappe den?

Velfærd og rigdom måles ikke i tastaturer og andet computergrej, men jeg behøver heller ikke vinde hvis jeg vil have nyt tastatur. Jeg under gerne folk at vinde bare det er en der har fortjent det og dermed mener jeg ikke, at det nødvendigvis skal være en med meget højt pointtal, men bare en der ærligt og redelig og af den bedste vilje har delt sin viden med andre og den holdning må man mene om hvad man vil for det er min og I kan dele den, men ikk etage den fra mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-04 17:44

Det er jo ikke første gang at Ellebye uden nogen relevans til et spørgsmål fortæller om sin sygdom, penge, konens skrabelod osv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 17:49

Nej Ans det er det ikke, men kunne vi ikk eglæde os sammen med ham i stedet for at skabe nag. Jeg er da også misundelig, men med et smil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-04 18:01

Jo, det kunne vi måske godt, men så må han oprette sin egen tråd. I de fleste tilfælde har det været uden relevans til det oprindeligt stillet spørgsmål, at disse kommentarer er kommet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 18:10

Klart nok, men er vi ikke også ude på et sidespor lige nu?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-04 18:16

Jo, vi er kommet ud på et sidespor, men det har der jo så været en grund til.
Hvis vi (brugerne) bare kunne holde os til emnet, så kunne spørgeren også få mulighed for at få et svar og lukke sit spørgsmål.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 18:24

Jeg forstår godt hvad du mener og jeg skulle tage meget fejl hvis Ellebye ikke også gør.
Vi skriver nok alle noget en gang imellem som vi fortryder bagefter - jeg gør.
Så håber jeg den garvede Teil forstår vores lille detour.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-04 18:34

Ok BjarneD

> Teil
De point, som CLAN vil give dig, har du fortjent.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-07-04 19:44

Jeg er ked af at have sat denne debat om mig i gang. Det har på ingen måde været min hensigt.
I kunne eventuelt vende det døve øre til.

Ja det er ulykkeligt når mennesker uforvarent kommer ud for en ulykke, ikke kun for mig men det gælder alle.

Problemer er blot, at min familie ikke har hørt andet fra mig i snart 5 år, som sagen har varet, jeg har har dog mange gange lagt mund på mig selv, men så får jeg at vide, hvorfor jeg ikke siger noget.

Min hensigt er og har absolut intet med pral at gøre, jo, jeg er "kommet let til penge", dog på bekostning af en potitiel risiko for at blive lam fra hovedet og nedefter, og hvad er så penge værd. Hvad er penge i det hele tage værd?, man kan købe sig en vis frihed, men når man ikke har helbredet til at udleve friheden, hvad er så pengene værd.

I dag må jeg betale mig fra alt hvad jeg tidligere kunne lave, blot et eksempel, klipning af vores hæk, det kan jeg ikke og så må jeg betale mig fra det. Frihed?, jeg har altid været glad for at køre bil, det må jeg ikke, da jeg får store mængder at morfika, er der nogen der vil bytte?, jeg vil gerne.

Hvis pral er, at jeg har 4 keyboars og lige så mange dvd-ere så kald det blot pral, det er dog noget jeg havde anskaffet mig FØR jeg kom til skade, dortset fra den sidste dvd som endnu ikke er pakket ud.

Ellers er jeg også kun et menneske af godt og heldigvis ikke så meget ondt, og jeg jubler da betydeligt højere at min kone skrabede sig frem til 25 kkr. end min erstatning, den skal ikke bruges til at prale af, men til først og fremmest at udfylde den tabte arbejdsfortjeneste, og så rækker de nu ikke så langt endda.

Vend dog det døve øre til, og lad være med at tale om at jeg praler, jeg er ikke kommet sovende til "min status", udlært klejnsmed, læst videre til ingeniør, vel at mærke efter jeg var gift og havde samtidig 2 børn der skulle forsørges, hvordan tror I jeg kom gennem den periode, jo jeg skældte konen ud når hen havde købt en plastic-pose når hun havde været nede at handle, hun kunne da godt have brugt den fra i går, jo, jeg har været så langt nede man kan komme socialt og glemmer det ikke, og lider med de der er i den situation.

Jeg er dog ikke Bill Gates, så at donere penge til diverse foremål kan jeg ikke.

Igen hvorfor ikke blot vende det døve øre til?

ellebye

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 07-07-04 20:12

>ellebye

The1best

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-04 20:27

Hvorfor skal vi vende det døve øre til i "tråde", som det ikke vedrører. Du kunne jo selv oprette et spørgsmål, hvor lige netop det emne kunne komme til debat.

Jeg har fuld sympati for din situation, men du må da også kunne se det fra en anden side end kun din egen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-07-04 20:43

Hjemme fra stranden.
Ok CLAN kigger lige på spørgsmålet.
Og en kommentar til det asim1/return laver.
Skide være med points, kun en tåbe tror det er lykken.
Hvis kandu vil være en videnbank så skulle meget slettes.
Det er trist at søge i gamle spørgsmål og opdage at 90%
er sludder og ofte direkte dumme svar.
Hører det hjemme i en videnbank?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-07-04 21:04

BjarneD vedrørende http://www.kandu.dk/dk/spg/41854
Den var "syg" derfor smuttede jeg.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 21:28

Tja! Det er nok derfor vi en gang imellem må lege smagsdommere.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-07-04 22:44

Nu synes jeg ikke som Teil skriver, at det altid er dem der svarer der er skyld i, at kandu ikke fungerer som videnbank. Jeg synes i mindst lige så stor grad det skyldes dem der accepterer svarene. Mange gange ser man folk acceptere et svar der er skrupforkert, og hvorfor mon det. Er det bare for at få bekræftet sin egen mening, at man accepterer svar der "snakker en efter munden", eller er det fordi folk "hopper på" hvad som helst fordi de tror at fordi nogen skriver et eller andet, så må det være det rigtige.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-07-04 22:56

Om det ene eller andet er tilfældet er nok meget tilfældigt, men jeg mener ikke at man skal forlange at en spørger skal kunne gennemskue et svar der er pænt serveret som i linket længere oppe.Det er ret gement at lade som om man har en erfaring og så har man læst det på nettet. Ikke at der er noget galt i at hente informationer på nettet, men når man spørger i et forum må man da forvente en vis saglighed.
Brugerne kan jo holde selvjustits, men når svindleren er barsk nok kan hårde ord skræmme mange væk og så er der lige nogle der gør sig til overdommere og støtter svindlen også selv om de er bortvist.
Jeg forstår sådan set godt Kandu administrationen for gør de noget så er det galt og gør de ikke så er det også, altså er der kun os brugere tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 08-07-04 09:18

Tak for svaret BjarneD.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-07-04 10:40

Så nu er jeg nok også pointjæger og vi er sammenspiste, suk!

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 08-07-04 13:42

kraus er uenig med kandus største nar

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 10-07-04 21:38

Spændende debat..

Teil- når vi nu taler dobbeltmoral

citat fra dig tidligere i dette "spørgsmål": Lene, En syg hjerne kan kun more sig ved at skade andre...

Kig her : http://www.kandu.dk/dk/spg/41270

Og Ja jeg ved godt at det intet har med point-fuskeri... men dobbeltmoral... tjah
Og nej... jeg har intet liv

Mvh May

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-07-04 21:46

Ja, så!

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 10-07-04 23:29

oohhh pas nu på May. Du leger med kandus innerkreds, som består af blant andet teil og bjarne. de sviner for et godt ord andre brugere til som det passer dem og anklager derefter andre for at være ubehøvlede.

kraus er uenig med kandus to største SVIN
måske er teil i virkeligheden OX bjarne og så er der for alvor
tale om pointsvindel

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-07-04 23:39

Kraus er kandu's største kujon der bare er utilfreds fordi han/hun ikke kan snyde upåtalt og som ikke tør stå ved hvem han er selv om han/hun er anonym i forvejen.
Hvem er det der sviner til? Er det at svine til fordi man kalder en snyder for en snyder?

Kommentar
Fra : Kraus70

Dato : 12-07-04 09:48

kraus er ikke en kujon. men en smaskfed mand og hans dobermann er kendetegnet på en kujon. oohhh