/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlouck Sony Ericsson t630
Fra : Mafiozo
Vist : 499 gange
50 point
Dato : 06-07-04 21:56

Jeg her problemer med at unlocke min Sony Ericsson t630.
Er der nogen som kender et godt program der kan klare det..?

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 06-07-04 22:28

Det kan du her http://www.mobil-unlock.dk/ De er hurtige de sender bare en sms til din tlf så er den låst op jeg har selv brugt dem 2 gange og det virker

MVH Henrik

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-04 00:48

da du spørg efgter et program
kan jeg oplyse du kan ikke klare dig med et program der skal bruges en dongle
dette udstyr kan købes flere steder på nettet

skal du bruge en unlocker finder du nemt en her www.dkunlock.dk

sony erickson telefoner kan ikke unlockes med kode
(der skal bruges udstyr )

hilsen Bjarne
www.openphone.dk
din unlock partner

Godkendelse af svar
Fra : Mafiozo

Dato : 09-07-04 12:52

Tak for svaret openphone_unlock.