/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Sea & Sea MM II-EX
Fra : Gunds
Vist : 571 gange
300 point
Dato : 19-06-02 15:00

Jeg vil gerne udvide mit linse program med en vidvinkel og en makro,
men hvad skal jeg vælge ? Jeg er lige startet , men vil gerne kunne
fotografere lidt af hvert.

Accepteret svar
Fra : Arnvig

Modtaget 300 point
Dato : 25-06-02 17:29

Start med at købe en Macro T2 eller T3 og koncentrer dig om det, indtil du er sikker.
Prøv så at fortsætte med en moderat vidvinkel, f,eks. 20 mm

Søren

Kommentar
Fra : isloth

Dato : 28-12-02 17:26

Hvis du vil fotografere her i danmark har du mest ud at at bruge makro. Vidvinkel kræver klart vand (rigtig god sigt) - og det har vi jo ikke så tit.

VH IVAN