/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
volsom volvo
Fra : thyfoon
Vist : 638 gange
160 point
Dato : 06-07-04 21:37

noge der ved hvor jeg kan få fat i allan mortens nummer der heder volsom volvo den hvor brd bisp optræder med ders volvo amasone
den fra vicker og rasmussen´s showet der heder sonny shoffle shock show

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 06-07-04 21:47

er det sangen vilsom volvo du mangler ????

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 21:50

ja tak

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 06-07-04 21:53

Har du msn

Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 170 point
Dato : 06-07-04 21:54

jeg fandt den gratis på netted men jeg kan ikke huske hvor det var men jeg har den til at ligge i nu

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 21:54

ja rp@c.dk

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 22:04

Tak for svaret Henrik7500. det er lige den jeg har søgt efter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 23:17

Selv om spørgsmålet er lukket kan du lige få dette link. VV video
http://tykke.dk/data/2Film/bisp.mpeg

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 23:20

bjarne d det virke ikke linket men ligger du inde med musikvideoen ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 23:32

Det virker når jeg klikker på linket her på siden, men måske du skal have din afspiller indstillet til mpeg.
Hvad med at downloade den så vi ikke begge skal bruge båndbredde på det. Højreklik på linket
Gem destination som

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 23:37

takker BjarneD

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 23:44

Lad mig vide hvis det ikke funker. Vi skal jo more os og dit spørgsmål satte lige gang i lidt nostalgi, herligt.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 23:48

ja jg hørte den på vej hjem fra arb og det vækker mider fra den gang jeg belev intavuet (sorry kan ikke stave til det ) til dr de bruget de den keningsmelodi det var tider *s* jeg ved at teksten til sange skulle finde men gør den ? og linket virker når jeg gemmer så har lige set den

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 23:48

ja jg hørte den på vej hjem fra arb og det vækker mider fra den gang jeg belev intavuet (sorry kan ikke stave til det ) til dr de bruget de den keningsmelodi det var tider *s* jeg ved at teksten til sange skulle finde men gør den ? og linket virker når jeg gemmer så har lige set den

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-07-04 23:51

Så var det jo godt at jeg blandede mig lidt efter lukketid.
interview
Hilsen
Bjarne