/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sletning af billeder på samsung
Fra : jonassr
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 06-07-04 14:49

Jeg har overført et billede til min mobil samsung e700 med et datakabel
Billederne kan kun komme frem på mobilen hvis du går ind i munu-skærm-billeder.. Hvordan fjerner jeg dem ? jeg kan ikke gøre det med det program jeg har til mit datakabel.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 06-07-04 15:14

Hej under skærm og billeder skal du kunne slætte den det kan være du har sikret-låst dem så skal du låse dem op først og hvis du bruger billederne til feks. hvis en ringer og billedet kommer frem eller du bruger den som baggrund kan de heller ikke fjerne dem

MVH Henrik

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 06-07-04 15:33

Hmm hvordan låser jeg dem op?? jeg bruger dem ikke som baggrund eller noget der Når jeg går ind i billeder kan jeg se dem og vælge dem som baggrund ikke andet

hjælp

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 06-07-04 15:36

Jeg har lige læst at der er nogle af de første der kom der var fejl i hvis det er en af dem du har skal du ha den opdateret der hvor du har købt den

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 06-07-04 15:37

Jeg har lige købt den på qxl såå hmm ja

Accepteret svar
Fra : Henrik7500

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-04 15:39

så gå ned til en telefon forhandler og få den opdateret det koster cd 50 kr hvis den ikke er købt der

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 06-07-04 15:40

Tak for svaret Henrik7500.

Den var bare fjong