/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Er der nogle kan hjælpe at lave et zinkt~
Fra : line2000
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 06-07-04 07:56

Vores gæsttoilettes tag (Zinktagpap) går i stykke (2-3 m2). Er der nogle kan lave det i Århus område?

Accepteret svar
Fra : michaelmoeslund

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-04 15:06

jeg kender en der er hård til zink,hvad er tidshorizonten....

-skulle det være lavet i sidste uge,kommer det nok til at knibe med at få det puttet ind imellem alt det andet der skulle være lavet igår....

Kommentar
Fra : line2000

Dato : 07-07-04 13:36

Hej Michael,

Tak skal du have. Gider du give hans kontrakt nr. /info. til mig? Hvis han kan lave det, hvornår passer ham bedst? Selvom vi vil gerne det bliver lavet så hurtigt så muligt.

Godkendelse af svar
Fra : line2000

Dato : 07-07-04 15:24

Tak for svaret michaelmoeslund.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 08-07-04 23:54

Halløj

-Jeg skal få hold i manden,jeg tror det er det nemmeste hvis I giver adresse til mig,så har han nok et bedre overblik over,hvornår han kommer på de kanter...

skriv til:
mim@(fjern dette)hus.dk