/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon EOS 1D II
Fra : jhyden
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 06-07-04 01:45

Jeg er stødt på et tilsyneladende meget godt tilbud på ovenstående kamera, men jeg er afventende. Er der nogen her, som har erfaring med dette kamera, er det på vej ud, kan der ikke længere skaffes objektiver dertil, eller er der andre grund til, at man bør være varsom med at købe dette?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 06-07-04 09:26

Er alle de kameraer der er på market ikke på vej ud, for der kommer jo heletiden nye til.
Men bruger de ikke standart objektiver? Sådan så når der kommer et nyt "hus" passer det sammen med de gamle objektiver.
Ellers prøv at spørg din fotohandler.

Mvh.
dbl

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 100 point
Dato : 16-07-04 15:51

Hej jhyden,

prøv at se anmeldelsen: http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/1d_mk2.html

Som du kan se er det et professionelt kamera, som må forventes at holde i mange år. Professionelle fotografer skifter ikke udstyr så ofte. Samtidigt er det ikke så lang tid siden det blev lanceret.iver

Og objektiver dertil kan man forvente at kunne købe i mange år. - Det eneste problem med kameraet og objektiverne er prisen. Jeg mener ikke, at min økonomi kan klare det.

Mvh Ivan

Godkendelse af svar
Fra : jhyden

Dato : 16-07-04 19:10

Tak for svaret IBM760.