/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Trampolin
Fra : gitteshansen
Vist : 3649 gange
20 point
Dato : 05-07-04 23:15

Jeg har en trampolin der knirker værret end en gammel jernseng, hvad gør jeg, naboerne tror jo det værste.
Hilsen Gitte

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 05-07-04 23:17

Smører med lidt olie.
Måske lidt WD40
Kan købes i de fleste supermarkeder.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 30 point
Dato : 05-07-04 23:18

Er det en i sover på da?
Det eneste du kan gøre er at smøre de steder fjederen holder ved.
Altså krogen på fjederen.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-04 23:19

Træk evt. noget plast (ledning hvor trådene er trukket ud) over fjedrene der hvor de er hængt på rammen.

Godkendelse af svar
Fra : gitteshansen

Dato : 05-07-04 23:20

Tak for svaret pallebhansen.
nej det er ikke en vi sover i men, den knirker når vi hopper i den      Hilsen Gitte

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-07-04 23:22

Hop til højt musik eller lad de der naboer blive opstemte ved tanken om "hvad der mon foregår"

Mvh Sune

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-07-04 23:37

Selv tak.
Sover og sover, det var heller ikke lige det jeg mente, du ved vist godt hvad jeg tænker på Gitte.
Nu ved jeg ikke helt hvordan "hopper i" skal forståes, men mon ikke de naboer alligevel har grund til at blive forarget, men derfor behøver de jo ikke at bruge kiggert, vel?
VH Palle Hansen