/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Rejse til Berlin i 8 måneder
Fra : bj.bi
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 05-07-04 22:49

Jeg skal til Berlin i 8 måneder. Hvilken abonnement er billigst når der både skal ringes lokalt og til Danmark?
Kan det evt. betale sig at have 2 mobiltlf.?? En til lokal og en' til udland????

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-07-04 00:01

Det billigste vil under alle omstændigheder være at oprette en tysk mobiltelefon, både til lokalt og internationalt brug

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 06-07-04 09:34

taletidskort fra tyske vodafon er det bilidste når du skal ringe både lokalt og udlands

Kommentar
Fra : bj.bi

Dato : 06-07-04 18:52

Det lyder fornuftigt. Kan man bruge sin danske mobiltelefon???

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 100 point
Dato : 06-07-04 19:28

ja det kan du og er der problemer sætter vodafon den op for dig selv om det (kun er talatids kort) de har en god
servise

Godkendelse af svar
Fra : bj.bi

Dato : 10-07-04 20:26

Tak for svaret thyfoon.
Det lyder som om det kan opfylde de behov jeg har for at bruge mobil i Berlin

MVH Bjarne