/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny mobil
Fra : executor
Vist : 238 gange
50 point
Dato : 05-07-04 22:20

Jeg skal have en ny mobil, men jeg ved ik hvilken. Den skal være uden abonnement. Den skal koste omkring 3000 .-

Krav til den nye mobil.:

Bluetooth
IR
Ik en Nokia
God skærm

Jeg har kigget på en Sony Ericsson K700 og en Seimens M65

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 05-07-04 22:43

Jeg har selv en SonyEricsson K700, og det er klart den fedeste mobil jeg har haft.

Kommentar
Fra : hesp

Dato : 05-07-04 22:50

Jeg synes at Siemens er den beste mobil tlf. man kan få men jeg tror kun at det er S55 og SX1 dr har bluetooth
og S55 har desvære ikke så god et display
siemens M65 er en fed tlf. 65K.faver og TFT skærm
eller hvad med CX65 eller CF62 med klap

Kommentar
Fra : majken86

Dato : 06-07-04 07:00

På: www.mobilpriser.dk kan du samligne priser.

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 07-07-04 08:51

Kan absolut VARMT anbefale en Siemens SX1 som jeg nu har haft i et par måneder. Den har Bluetooth, IR & god skärm som du efterlyser. Derudover har den en FANTASTISK telefonbog hvor du selv kan konfigurere hvilke oplysninger du vil gemme (selv postadresser, födselsdage og lignende er muligt at gemme). Körer på Symbion software akkurat som SonyEricsson P900, og er meget lig denne men MEGET BILLIGERE.

Eneste mindre "ulempe" er at tastaturet sidder anderledes på siden af telefonen, hvilket kräver lidt tilvending - men dette kommer man utroligt hurtigt efter

Som sagt så gör softwaren, at man yderst nemt kan installere nye programmer og stort set kofigurere telefonene til det behov som man nu har. Desuden tager den også väsentligt bedre billeder (hvis man er interesseret i dette) end de fleste andre telefoner pt.

Skärmen er også ganske enkelt fantastisk.

Andet du eventuelt er interesseret i at vide så spörg lös