/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Vega Star - Hotel Kandelor
Fra : Nipsen
Vist : 1159 gange
20 point
Dato : 05-07-04 14:34

hey hey...

Vi er to piger som i efterårsferien har besluttet at tage en uge til Alanya, Tyrkiet. Vi har fundet to hoteller som vi synes kunne være en mulighed. Vega Star Hotel (Tyrkiet Eksperten) og Hotel Kandelor (Falk Lauritsen). Nu kunne vi så godt tænke os at høre om I har nogle erfaringer med:

De 2 hoteller.
De 2 selskaber.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : J_Lo

Modtaget 30 point
Dato : 05-07-04 15:30

Pyha; jeg har lige beskrevet byen Alanya i et andet spårgsmål og har egentlig ikke tid til at gå i detaljer her også. Eneste pip fra mig er, at Vega Star og Tyrkiet eksperten er ganske udmærket. Vega Star er et godt hotel med alle faciliteter. Det ligger et godt stykke fra Kleopatra stranden, men hotellet har sin egen strandbus der kører deres gæster frem og tilbage. Guiderne er dygtige - og da Vega star er det hotel selskabet satser mest på, kan det også mærkes, at der gøres en ekstra indsats på netop det hotel.

God ferie

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 05-07-04 16:45

Der har været flere spørgsmål vedr. netop disse hoteller. se feks. http://www.kandu.dk/dk/spg/21419
Som sagt har der været skrevet en del om dette rejsemål, prøv at søge herinde.

MVH

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 16:57

God idé Viskinge - en søgning på Vega Star i alle emner giver dette resultet.
http://www.kandu.dk/dk/search.asp?area=7&groupid=20305

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 05-07-04 16:59

Ups.....Sådan skulle det ikke se ud...Sorry.
Prøv at søge i øverste højre hjørne. Der kommer flere gamle spørgsmål frem på søgeordene Alanya og Vega Star.

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 05-07-04 22:09

Hej. Jeg synes I skulle tale på hotel sunway i Alanya.Det er en dansk pige der er gift med entyrkisk mand som ejer hotellet.Det er helt nyt og ligger ideelt til alt.Falck Lauritzen rejser har charterture dertil.Et rigtigt godt hotel.Manden taler også dansk.Pigen kommer fra Fyn.
Venlig hilsen
Michael Bjergstrøm.
NB. Rigtig god tur.

Godkendelse af svar
Fra : Nipsen

Dato : 21-07-04 11:33

Tak for svaret J_Lo.