/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
toyota crolla tandrem diagram
Fra : Zerro_cool
Vist : 1116 gange
50 point
Dato : 05-07-04 02:07

hej !!!!
kan I fortælle mig hvor jeg kan finde noget om hvordan en tandrem skal sidde/stå på en toyota crolla fra 86 motoer type 2e med skaper knast ??????
Eller hvor jeg kan finde et tandrem diagram
min email er sailordk@hotmail.com

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-07-04 09:19
Kommentar
Fra : geu

Dato : 05-07-04 09:38

Jeg har sendt dig et billede af det...
Selv om du har en skarp knasi i skal dine hjul stå de rigtige steder, der kan være noget med og få justeret din knast bagefter.

Kommentar
Fra : carinabuchmann

Dato : 31-07-04 22:28

Hej Geu
Jeg har en Toyota 1,3 fra 95, skulle have skiftet tandrem, "ikke noget problem", men nu er det blevet det, jeg kan ikke
få den til at gå ordentligt igen, og jeg er blevet usikker på hvordan mærkerne på hjulet til knasten skal stå, der er to mærker "E4" "E5", samt to mærker på topstykket, kan du hjælpe mig ???

Kommentar
Fra : geu

Dato : 01-08-04 10:44

carinabuchmann >> Hmm har så svaret på det et andet sted. Så det først.

Zerro_cool >> Hvordan går det med din knast??? og lukning af spørgsmålet

Accepteret svar
Fra : carinabuchmann

Modtaget 50 point
Dato : 01-08-04 16:55

Yeps,
Hej Geu
Remmen sidder rigtigt, og du har bekræftet det, men det hjælper ikke, den går ikke rigtigt, vil ikke tage gassen, og 0 trækkraft, jeg har en mistanke om at den ikke har været rigtig indstillet inden vi skiftet tandrem, pga. meget højt benzin forbrug, ca. 130 km motorvej dagligt, og ca 10 - 11 km/l, vi købte bilen brugt, og ved at alt service er blevet udført af en privat mekanikker, vil det være muligt at tandremmen har stået en' tand forkert, og derfor det høje benzin forbrug ?, som jeg ser det er tænding & ventiler betinget af rigtig indstilling af tandrem, ville det være muligt at tændingen er indstillet med én tand forkert på remmen ?

Godkendelse af svar
Fra : Zerro_cool

Dato : 20-11-04 18:01

Tak for svaret carinabuchmann.