/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer med indlæsning af sider
Fra : spock28
Vist : 362 gange
200 point
Dato : 04-07-04 19:47

Der er nogle få sider på nettet som min Internet Explorer pludselig ikke kan åbne. Fejlmeddelelsen lyder:

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre webbrowserindstillingerne.

Min kærestes computer har ingen problemer med at indlæse dem og indstillingerne er de samme - og de er ikke blevet ændret på min computer. Siderne jeg har problemer med er bl.a. www.zitech.dk og www.harald-nyborg.dk

Nogen som kan komme med et foreslag til hvordan jeg løser dette?

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-07-04 19:51

Hej det er nok din windows firewall der driller gå ind i dine interneteneskaber vælg fanen sikkerhed og sæt den en tak ned det hjælper sikkert

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 19:52

Siderne anvender java og det kan være at du mangler java virtual machine.
Du kan finde den oprindlige (af juridiske årsager) ikke længere understøttede version her:
http://www.testby.dk/msjavx86.exe

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 20:12

Min første indskydelse var også det med java, men det har jeg allerede installeret. Og nu også det du foreslog - men uden effekt. Og min windows firewall er slet ikke slået til.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 04-07-04 20:23

Prøv at køre en spybot på din pcer http://www.download.com/3000-8022-10122137.html

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 21:13

Ingen spyware...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 21:23

Tjek Funktioner (i IE) Internetindstillinger Sikkerhed Står den til standard
Kig evt. i Klassificerede Webstedeer og se om de nævnte skulle være røget derind.

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 21:33

Nej, der er ikke noget.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 21:40

Du skal også lige kigge i beskyttelse af personlige oplysninger da det er stedet hvor cookies kan blokeres og disse steder anvender også cookies (det er også i Internetindstillinger). Du kan evt oprette de pågældende websteder under Rediger, Tillad

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 21:53

Jeg accepterer alle cookies...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 21:58

........og stadig ingen visning?
Du har tjekket at de websteder ikke findes i listen over blokeringer?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 22:00

Har du slet ingen firewall som f. eks, Norton Internet Security antivirus og firewall

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 23:18

Der er ingen sider blokeret og jeg har ingen firewall... *S*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 23:24

Sidst hvor jeg hørte om noget tilsvarende, hvor indstillingerne var i orden, var årsagen at internetudbyderen havde brugt samme IP til flere brugere og en af brugerne var af en eller anden grund blevet blokeret hvilket så gik ud over alle de andre brugere. Det var en kabelnetløsning der blev anvendt.

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 04-07-04 23:27

Se det forstår jeg ikke et kuk af... *GG*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 23:32

Jeg skulle måske spørge, hvem er din Internetudbyder og hvilken type opkobling. Kabel, ADSL, ISDN eller analog modem

Kommentar
Fra : spock28

Dato : 05-07-04 09:24

ADSL - Tele2 - men der har ikke været problemer før og er det heller ikke på min kærestes pc...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-04 10:59

Et eller andet må være overset, men jeg har ikke flere løsningsidéer.
Sorry
Bjarne