/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Personsøgning i udlandet
Fra : Axelise
Vist : 11856 gange
300 point
Dato : 04-07-04 18:59

Jeg kender en person, som meget gerne vil i kontakt med en tidligere kæreste, han har mistet kontakten til. Den tidligere kæreste er spanier og bor muligvis i Granada og muligvis i en anden by, jeg ikke kan huske navnet på.
Eftersom den person, jeg kender, er syg, vil jeg gerne hjælpe ham, hvis det er muligt. Jeg ved, at han har forsøgt at finde ex-kæresten på nettet uden held, men er der nogen der ved, om man på nettet kan finde en slags telefonbog, hvor man kan søge efter bestemte personer? Og hvordan finder man denne telefonbog?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 04-07-04 19:06

Hvis du i google søger på spain "people search" kommer der en del.
Bl.a.
http://www.phonebookoftheworld.com/spain/white-pages.asp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-07-04 19:09

Èn vej er jo google.espana
http://www.google.es/
Med lidt kendskab til sproget søger i efter spanske
telefonbøger.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 19:09

Den spanske Ambassade
www.spanien-embassy.dk/
Kristianiagade 21
2100 København Ø
Tlf.: 35 42 47 00
E-mail: spain@post.cybercity.dk

Kan måske hjælpe.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 19:09
Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 04-07-04 19:16

Tak for svaret Eyvind. Jeg tror simpelthen at du har ramt hovedet på sømmet! Nu har jeg en helt konkret netadresse, jeg kan give videre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-04 19:17

- lad os så håbe, at der kommer kontakt.