/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Værelse i Løkken
Fra : heydy
Vist : 241 gange
20 point
Dato : 04-07-04 17:19

Er der nogle, der kender til en privat billig overnatning (ikke camping) i Løkken. Vi er 3 piger, der skal til Løkken koncert og vil gerne blive deroppe i weekenden ??

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 17:21

prøv med et telt det er jo gratis

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 04-07-04 17:26

Prøv turistkontoret. De kan sikkert hjækpe jer.
Torben

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 04-07-04 17:43
Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-07-04 21:27

Kære Heydy

Skriv til "Bureauet TOPPEN AF DANMARK", de er meget, meget flinke.

http://www.loekken.dk/default.aspx?oid=1&showUC=3

De kan garanteret hjælpe jer. Vi er lige netop kommet tilbage efter 14 dages ferie i Løkken. Desværre i dårligt vejr, men de lover jo bedre vejr i næste uge.

Vi har holdt sommerferie 3 år i træk i Løkken. Ikke billigt, men SUPERSKØNT.

Hvis du vil se hvor vi holder ferie, se klik dig ind her:

http://www.cofman.com/taf/detalje.taf?_function=vishus&menu=&id=6275&Submit2=Find

mkh
Frank

Og GOD koncert