/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
til molokyle
Fra : 1133
Vist : 402 gange
200 point
Dato : 04-07-04 13:07

hej
godt gået
der er vist nogle der ikke forstår
det med at acepter et svar

ole

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 13:32

Først blev jeg irriteret over al den spamming, men nu sidder jeg konsekvent og fjerner flueben i stilhed og håber så på, at når nogen vil ind og forsøge, at score point på at få spørgsmål lukket, så opdager jeg det slet ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 13:38

I var jo advaret : http://kandu.dk/dk/tip/8348

Jeg har dog kun fjernet til starten af februar indtil nu. Har været igang siden kl.9.00 i formiddags. Mangler stadig ca. 150 stk.'s. De har også ligget siden maj sidste år nogle af dem.

Det kan jo være det aflaster Kandu.dk's databasesystem, hvis alle gjorde det samme ?

Det burde dog ikke være meningen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 13:46

Ja ja ja ja ja ja - og nu blev jeg jo nødt til at rydde lidt op.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 13:55

Ikke gøre det samme som dig Molo, men nok at slette flueben. Det går jo lidt mere stille af.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 14:24

BjarneD -> Man får da affyret en emil alligevel ...eller hva' ?

Nu kan jeg slet ikke logge ind på nogen af mine 3 freemail's hos TDC. Der sker simpelthen ingenting indtil siden siger : 'Handlingen er Anulleret' ..men det har vist intet med kandu.dk at gøre !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 14:29

Du har også spammet din egen comp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 15:29

Nu er der atter hul igennem

emesen -< Sikkert

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 04-07-04 15:32

BjarneD & emesen -> Hvordan kan det være spam at AFMELDE en 'service' med en besked om; nu finder det sted ???

Spam er oupfordret post

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 15:35

Det kan aldrig være spam. De ved åbentbart ikke hvad spam er for noget.

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 04-07-04 15:36

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 15:42

Læs og forstå.
Når du sender til et ikke lukket spørgsmål...............sender du også til mig - hvis jeg tilfældigvis også har kigget/kommenteret dette spørgsmål.
Men fortsæt du bare - jeg kan jo blot slette alle de mails som kommer ind - ingen problem.
Jeg har sendt og bedt Kandu om at slette alle de spørgsmål jeg er med i - eller slette min konto "Emesen"

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 15:45

Hejsa Bjarne

Er fulstændig enig i det du skriver.

Gider man ikke at have alle disse åbne spørgsmål liggende under sin profil,så er det nok at man selv lister ind på disse spørgsmål,OG SÅ FJERNE FLUEBENET.

Så slipper vi ALLE som abonnerer på spørgsmålet,ikke at få en mail som dem Molo er i gang med..

JEG SYNTES DET ER MEGET TRÆLS.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 15:47

emesen -> Det er DIG der har tilmeldt dig en emil service. IKKE de andre der benytter den, der skal tage hensyn til, hvornår du lyster at modtage den

Slette emesen ?

When Hell's freezing over

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 15:49

Forklar mig venligst hvorfor man deltager i et forum som dette, hvis man generes af at der indkommer mails til ens mailbox?..Det hænger ikke rigtigt sammen.

Er livet blevet så trivielt og kedeligt at man ikke har andet at brokke sig over end mails, så vil jeg som tidligere foreslå, at man går i brændeskuret og snitter en træmand - eller *GAL*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 15:50

Yes - jeg har tilmeldt ved at kommentere/svare .................klart min fejl.
Så kan jeg jo også bare framelde igen og det har jeg gjort.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 15:50

Briani -> Min ovenstående kommentar gælder åbenbart også dig.

Det er HELT frivilligt om man vil modtage emiler fra et spørgsmål. Der står iøvrigt INTET i Kandu.dk's regler om : Hvornår, Hvor mange eller hvor ofte man må kommentere på et spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 15:51

Læs og især forstå.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 15:52

Her er også tale om at kommentere på ÅBNE ..og meget gamle spørgmål. IKKE om at sende en uafladelig emilstrøm til LUKKEDE spørgsmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 15:54

Ok spam er et forkert ord...............men jeg gider ikke glo på det.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 15:58

Nu kunne det jo være at der var kommet nyt til et åbent spørgsmål IKK?

Og ikke sådan en latterlig kommentar som du kommer med til alle de åbne spørgsmål som du har liggende.

Og hvorfor skulle jeg fjerne fluebenet de steder hvor jeg selv deltager?

VI HAR EN GRUPPE DER HEDDER SMALLTALK,til sådanne kommentarer.
Så brug den MOLO så slipper alle vi andre for disse email om at der er kommet en ny kommentar til spørgsmålet.
Brian

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-07-04 16:04

HALLOOO DER,hva venter i på?,er vel en flink eb der ka komme med et nytt inlæg eller?,jeg venter spændt,intresant at følge med i jo

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-07-04 16:04

ikke eb men en

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 16:04

Er der er norm for hvad der opfattes som en latterlig kommentar? Jeg synes folk herinde generelt brokker sig over point, åbne spørgsmål og nu også over at de får en mail med en latterlig kommentar. GET A LIFE.........................................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 16:05

briani ->
Citat
...hvorfor skulle jeg fjerne fluebenet de steder hvor jeg selv deltager?

Næh vel ? ..og så må du vel også leve med de kommentarer, der måtte komme.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 16:15

MOLO

Så lad mig spørge

Hvad får du ud af at komme med sådan en kommentar?

Kunne du ikke bare fjerne fluebenet?
Så får du da også ryddet op i din profil.

Brian

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-07-04 16:20

i må meget undskylde
jeg sendte molokyle de point
havde ikke regnet med der var SÅ mange
der havde mavesår i en sådant uskyldig
gruppe som kandu

ole

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 16:24

Ingen mavesurhed bare lidt irriteret.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 04-07-04 16:25

mavesår kommer jo af at de sidder for meget foran pc'en og spiser for fed mat,men ser jo hvem der tåler hvad,molo fortjener de points,var jo fler der sku gøre som han har gjort,ville bli storoprydding da

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 16:35

Jeg synes det er godt at 1133 giver Molokyle anerkendelse for at gøre noget, som måske kan vise sig at være en anledning til at nogle af disse mange åbne spørgsmål lukkes.
At et par stykker kan hidse sig op over det, og ligefrem anklage ham for at være latterlige og pointfikseret mener jeg tværtimod viser hvem der i virkeligheden er pointfikseret og latterlig, og det er IKKE molekyle..øf øf *L*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 16:46

Jammen jeg vil da også anderkende molokyle for det store arbejde han har lagt for dagen.
Folk bør da også lukke spørgsmålene.
Molokyle er da ikke pointfikseret, det tror jeg ikke på - men det er der vist heller ikke nogen som påstår.
Emesen.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 17:06

Til emesen.

Gav du ikke point i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/44320 til en bruger der med al tydelighed siger, at POINT er motivationen og grunden til at Molokyle idag giver en påmindelse i de åbne spørgsmål? Sorry, men for mig virker det som at du mener det samme - er det ikke tilfældet, så får du da en undskyldning. No hard feelings!

Jeg er nu også mere forundret over det faktum, at det er de indkomne mails I brokker jer over. Som Molokyle skriver længere oppe, så er det jo jer selv der har tilmeldt jer en E-mail service - so what the f***. Ingen skal da bestemme om man må skrive en kommentar i et åben spørgsmål, og Briani kan da ikke vide om vi andre finder disse kommentarer for latterlige. Jeg synes for eksempel ikke at det er en latterlig kommetar Molokyle skriver - at Briani gør må stå for hans egen regning. Kedsomhed er når man er nødt til at brokke sig over meget små ting her i tilværelsen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 17:13

Ganske interessant at komme ind efter en tur i haven og se hvad der kan komme ud af sådan et spørgsmål her.
En lille flok, der er træt agf emiler fra døde spørgsmål og en ny der ikke fatter hvad kommentarer mener og slet ikke forstår den dobbeltydighed, der gør det hele så muntert når man "kender" hinanden.
Få et liv, jo jeg har et liv og i særdeleshed uden for dette forum, men problem går påat jeg ikke gider spilde tid på at åbne disse luk spørgsmål emiler og ikke vil være bekendt, at ignorere dem da jeg trods alt føler en forpligtigelse over for de spørgere som jeg har givet et råd og som måske skal uddybes.
Være ligeglad, ja, det er jeg ikke, men jeg er heller ikke sur på Molo bare ærlig.
Nej Molo er ikke pointjæger, han er en provo og samtidig dybt seriøs
Lidt godmodigt gylp før dette lukkede spg. forsvinder i glemslen.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 17:15

Nu var min kommentar om at være pointfikseret og skrive latterlige kommentarer også mest henvendt til et par andre end dig emesen. Det er profilen Bjarne der udtrykker, at Molokyle gør det for at score point, og Briani der dømmer kommentaren til at være latterlig.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 17:23

Ja undskyld Bjarne, men jeg opfatter slet ikke din første kommentar som værende munter. Du skriver at Molokyle spammer og forsøger at score point med sin kommentar. Bevares, hvis det er humor *i din verden* så er det vel det - jeg kan bare ikke få øje på det, og jeg mener stadig at man er smålig og livet indholdsløst, hvis man kan irriteres over mails fra åbne spørgsmål.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 17:24

Hejsa J_Lo

Når man kommer med en kommentar til et spørgsmål for at se om man kan hjælpe vedkommende,så får man automatisk en email derfra hvis der kommer en ny kommentar til spørgsmålet.Så er det da meget træls når man kan se at der er kommet en kommentar til et spørgsmål,man er med i,at det så kun er efter min mening-en latterlig kommentar fra molo af.
Dem har jeg fået mange af i dag-OG DET ER TRÆLS.

Og hvorfor skal man fjerne fluebenet-det ser jeg ingen grund til,det kunne jo være at der kom nyt til spørgsmålet.

Og nej jeg keder mig aldrig.

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 17:24

Det har du helt misforstået J_Lo. Molos metode kan man ikke score point på, men der er nogle stykker der mosler rundt i slutningen af måneden og opfordrer til at lukke og når man ser hvor ofte den pågældende så får point for at gøre netop det bliver man irriteret. Det er heller ikke Ellebye der i øjeblikker forsøger, at få lukket nogle spørgsmål jeg hentydede til, hans motiver svarer meget godt til Molos og det er også en gammel sag der er beskrevet tidligere.
Stik fingeren i jorden før du dømmer andre kammerat for du gør dig jo netop skyldig i det du lige har fordømt et par stykker af os for at gøre - Brokke!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 17:27

J_Lo Du forstår stadig ikke en dyt. Der kommer rigtigt mange emails når man som jeg og de andre, der har kommenteret, har deltaget i så mange spørgsmål som vi rent faktisk har. Jeg har lige siddet og fjernet flueben på over 30 spg. og det var bare januar. Følg nu lidt med før du gør dig klog på det her.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 18:01

Jeg forholder mig til dette spørgsmål og ikke til det du kalder for en "gammel sag" Bjarne.
Jeg kender ikke til ALT hvad der sker herinde - modsat dig åbenbart og du forvirrer jo blot ved at trække "en gammel sag" med ind i dette spørgsmål.
Der skal vel være plads til at man ikke kan være enig i alt. Jeg synes du med din første kommetar antyder (sarkastisk) at Molokyle gør det for at liste sig til nogle point, og det er jeg ikke enig i..End of story.
*Get A life* ramte dig åbenbart hårdt

Til Briani.
Jeg kan ikke være enig i at det er træls at åbne en mail man selv har bedt om at få tilsendt, og finder man det så meget træls som du beskriver, tja så er livet jo bare træls.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 18:47

Okay J_Lo

Så prøver jeg at skærer det ud i pap.

Når man forsøger at hjælpe en bruger herinde så godt man kan,så er det rigtig at hvis man ikke fjerner fluebenet forneden,så har man selv bedt om at få mail fra spørgsmålet.
Det er da også helt fint at man på den måde kan få mail når der er nyt i sagen IKK.

Men når man får mange mail fordi man er med i mange spørgsmål,og ser ved dem alle at det er den samme efter min mening latterlig kommentar fra Molo,ja så er det TRÆLS

Efter min mening skal man kun komme med en kommentar-hvis den omhandler selve spørgsmålet.

Det er netop derfor at gruppen smalltalk er blevet oprettet.

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 19:20

J_Lo når folk ikke har noget begavet at bidrage med kan de altid komme med nedsættend ebemærkninger som din "Get a life", og når de så postulerer, at det ramte så ved man godt, at de ikke har mere at bidrage med.
Du kan trygt stole på at Molokyle er fuldt ud i stand til at svare for sig selv, men jeg undrer mig meget over hvorfor du føler dig foranlediget til, at gå i rette med Briani og jeg i betragtning af, at du starter med at være utilfreds med at nogen brokker sig for du har sådan ca. ikke lavet andet selv.
Nu vil jeg bruge min tid her i dette forum tilat hjælpe folk og da du efter min bedste overbevisning er hinsides hjælp vil jeg lade dig alene med dit brokkeri, som virker som en slags akademisk ævl. (Du skull evel aldrig være en falleret akademiker der føler sig højt hævet over andre dødelige)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 20:00

J_Lo -> Altid rart at støde på en 'soul-mate', men som flere har bemærket; kan jeg sgu godt tage vare på min profil og svare for mig 'sæl' !

Jeg kan godt forstå nogen har lyst at gå i rette med nogen, men her er det en princiel sag det handler om :

1.) Har man meldt sig til 'noget' kan man ikke i samme åndedrag bede sig fritaget for 'noget'.
2.) Er man blevet advaret om en forestående <emil storm> er man i sin gode ret til at melde sig ud så længe det står på. Det bør ikke komme som en overraskelse for 'gamle' Kandu.dk'er at dette ville ske : http://kandu.dk/dk/tip/8348
3.) Der er ikke tale om at fylde brugeres emil-boxe op med unødige emiler, ved at tærske langhalm på lukkede spørgsmål. (..dette f.eks. : http://www.kandu.dk/dk/spg/44327 )
4.) Alle spørgsmål det omhandler er mere end 6 måneder gamle ...og 'ubesvarede' *LOL*
5.) En stor del af de; for min part afskrevne spørgsmål, har INGEN af jer deltaget i !!!
6.) Det er almmindelig god takt og tone at fortælle; man nu ikke længere ønsker at deltage i en debat/diskussion/spørgsmål !
7.) Herregud : Vi ska' sa være her alle-sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 20:13

Molo som du dog kan sige det, men set i lyset af friheden til at have en mening så endte jeg jo også med at se det positive i dit initiativ (i mit 1. indlæg), som trods alt er bedre end det månedlige lukke-point-trick. Jeg tror nu nok vi havde mindst 10 spg. til fælles Jeg interesserer mig jo for lidt af de samme ting selv om du kan lære mig meget.
Jeg e rnu begyndt på den "uhøflige" form hvor jeg fjerner det lille flueben f.n.t.v.
Du havde varslet og det samme har Ellebye så der er ingen overraskelser eller reel surhed.

Man sender ikke emil når man fjerner flueben og sender det tomme indlæg undtagen når der igen er fejl på Kandu.
Vel er det da ej spammail, men det er vist meget brugt her på stedet at kalde det spamming når nogen sender noget uden egentlig indhold, eller?

Held og lykke med lukkeprojektet min gode hæderlige debatfælle.
Bjarne

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 20:23

Tak Briani, men det var unødvendigt at skære det ud i pap. jeg er helt klar over hvad du mener, og det er så DIN mening. Min mening er anderledes, og det kan der ikke ændres på bare fordi vore meninger ikke stemmer overens.

At du gider blive irriteret på grund af hvad du difinerer som en latterlig kommetar, kan meget vel give dig et mavesår på sigt. Forskellen på du og jeg er at jeg mener livet er for kort til at lade sig irritere/genere på grund af bagateller. Der er så meget andet her i livet der er mere vigtigt og langt mere værd at brokke sig over end at skulle slette 30 eller flere mails.

Du bliver også konsekvent ved med at skrive at Molokyles kommentar er latterlig. Du skal bare huske på, at ikke alle mener det samme, og derfor kan du ikke bruge det som en grund til at han ikke er i sin gode ret til at skrive som han gør. Hånden på hjertet Briani, har du så aldrig nogensinde skrevet en kommetar til et spørgsmål der ikke relaterer direkte til spørgsmålet? mon ikke de fleste har gjort det? - det tror jeg, og jeg har netop læst de gældende regler herinde, som ikke siger en dyt om at man ikke må skrive en kommetar som Molokyles, uden at man behøver blive henvist til smalltalk kategorien.

Til Bjarne.
Doh!! Get a Life du gamle, du trænger til det*L* Det er stadig dig og Briani der brokker jer. I kan tydeligvis ikke forene jer ved tanken om, at ikke alle er enige med jer. Jeg har ikke brokket mig over at Molokyle sorterer i sine spørgsmål og skriver den kommentar som han gør. Jeg undrer mig derimod over, at I ikke kan lade det passere uden at komme med bemærkninger om spam, point og samtidig udvise stor irritation over at det afføder I skal åbne flere mails idag end igår. Det er ikke sundt at blive sur og stresset af den grund. Og klart kan Molokyle svare for sig selv, men læg venligst mærke til at jeg ikke svarer for ham. Jeg svarer tilbage til dig, hvilket ikke er så underligt når du i dine sidste fire indlæg henvender dig direkte til mig. Du kommer ind fra haven (skriver du) og buser ud med at en lille flok er utilfreds, samt en ny der ikke en fatter en skid. Det skulle vel ikke forholde sig således at det er DIG der er en falleret akademiker der føler sig hævet over andre dødelige

Jeg formoder at den grønne mand du indsætter i din sidste kommentar er et selvportræt. En mavesur irriteret person. Synd for dig, livet er for kort til at gå og brække sig over andres adfærd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 20:31

intet nyt så J_Lo jeg ler af dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 20:38

Tak skal du have BjarneD -> ..Som sædvanlig ser jeg altid frem til en dyst på ord og meninger med dig

..og tak for oplysningen om der ingen emil bliver sendt, når man sender en'tom' kommentar. Dét var jeg faktisk ikke klar over

Briani -> Ned på jorden du. Af frygt for at gentage mig selv : Vi skal alle sammen være her ...selv dig

J_Lo -> Lad det nu passere. Vi ka' altid tage 'problemet' op en anden dag. Jeg 'gider' sgu ik' rigtigt nu !

http://web.ics.purdue.edu/~malban/heart.jpg </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 20:41

Kronologien i de mavesure opstød er vist utvetydig, og jeg vender ikke den anden kind til, men vil i erkendelse af at jeg har spildt for meget tid på dette nonsens fjene markeringen nederst til venstre.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 20:42

Så er mine indlæg da ikke spildt. Selvom jeg tror du lyver Bjarne. Grinesmileys går ikke rigtig i spænd med en gabesmiley, men jeg lærte da noget idag.
Du er en klovn Bjarne

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 04-07-04 21:03

hej alle
STOP

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 21:11

Fodbold Finale

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 05-07-04 11:36

Molokyle siger:
7.) Herregud : Vi ska' sa være her alle-sammen

Ja, men nogen åbenbart mere end andre, synes de selv (BjarneDer ved alt & Brianiklog der skærer i pap? *LOOOL*

Jeg synes det er OK molokyle - bare fortsæt.

Og dig J-LO du kan sgu gi dem besked ----Get a life *GGG* Der åbenbart nogen hvis life for det meste foregår på kandu. Herrgud hvor sølle. Jeg så et sted på kandu en bruger der brugte udtrykket: At slå en prut og selv sidde og sniffe til den - sådan forestiller jeg mig bjarneD og briani i derse ulidelige selvglæde. *GGGG*