/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmålspåmindelse - hvad er idéen ?
Fra : emesen
Vist : 454 gange
200 point
Dato : 04-07-04 11:23

Ud over at sende mails til alle dem som endnu ikke har hakket fra på spørgsmålet - hvad er så idéen med denne påmindelse.
Emesen.
(som er ved at slette)

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 210 point
Dato : 04-07-04 11:29

Points

Der er vel den idé med kandu.dk, at der stilles et spørgsmål, og så efter en passende tid lukker spørgsmålet, tildeler points til dén der har svaret bedst

Jeg ønsker ikke at genoptage den diskution, der ofte har kørt her om points.....men jeg synes det er en lille gulerod.
Vi er alle (næsten alle) konkurrence mennesker.....derfor !!

God søndag.
mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 04-07-04 11:29

En god idé

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 11:36

Molo har ikke andet at lave.
Han har ellers prolongeret at han ville bruge søndagen til at "rense" ud i de indlæg han selv er med i, som ikke er lukkede.

Så point tror jeg ikke det har noget at gøre med. Molo er ikke en af de der ligefrem hungrer efter point.
Men hvad skal vi gætte på, en svarprocent på under 10.

ellebye

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 11:36

Hejsa

Det tror jeg at molokyle kan svare på,han er i fuld gang med at ligge denne latterlige kommentar rundt omkring på de spørgsmål som ikke er blevet lukket.

Citat
Anybody home ? I'm gone ...forever %-) </MOLOKYLE>

Jeg syntes det er MEGET MEGET TRÆLS at man får en email fra kandu-og så er det bare sådan en Dumsmart bemærkning, der er kommet.

Brian

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 11:37

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 11:41

Tak for spørgsmålet

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 04-07-04 11:47

At det virkelig er så besværligt at modtage en mail forstår jeg ikke?. Hvorfor ikke bare fjerne fluebenet nederst, når spørgsmålet er "gået i stå"?
Det er da klart at så længe et spørgsmål stadig står åben - så er der også mulighed for at der kommenteres på det. At det kan irritere så voldsomt, som der her gives udtryk for fatter jeg simpelthen ikke.

Mon ikke I skulle gå i brændeskuret og snitte en træmand

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 04-07-04 12:00

emesen, du er helt gal på den. Det har intet med point at gøre.

ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-04 12:01

J_Lo

Citat
Hvorfor ikke bare fjerne fluebenet nederst, når spørgsmålet er "gået i stå"?

Det er jo netop det, der ikke sker.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-07-04 12:02

->Brian
Nogle synes jo nok, som dig, at det er træls med disse e-mail, og MOLO kunne sikkert også formulere sig bedre, men ideen bag det er vel at ruske op i spørgere, der ikke ved hvordan, eller ikke husker at lukke et besvaret spørgsmål og det er måske alligevel ikke så tosset en ide.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-07-04 12:23

Idén er da også god til at "ruske op", men alle andre får jo også mail indtil de også "hakker" fra.
Men det er da ikke noget problem................om et par timer.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-07-04 12:31

Jeg syntes, at det er dødsygt med de påmindelser om, at lukke, som ofte kommer lige før den første og som ofte giver dem der påminder de point der er tale om. En smart måde, at udnytte dem der ikke længere er interesseret i deres spørgsmål. Nogen gange kan man godt forstå modviljen mod at lukke, personen efterlyser en erfaring eller et godt kvalificeret råd og får en URL til noget som svarere tilsyneladende ikke har gidet læse selv.
De bedste vil nok være, at man fjerner flueben i stilhed og ellers håber på at Kandu administrationen kommer op med en løsning på at få fjernet gamle ubesvarede spørgsmål.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-07-04 12:34

->emesen
Det er selvfølgelig rigtigt, men det er jo også irriterende med alle de åbne spørgsmål.
Et par timer?? --så er det ikke hver dag du rydder op
God arbejdslyst
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 04-07-04 13:16

->dabj
Hvis du tilslutter dig, at det er så let som at fjerne fluebenet, så forstår jeg ikke din irritation over alle de åbne spørgsmål, jeg har ofte set at der i løbet af nogle dage kom en betydelig mere kvalificeret kommentar til et spørgsmål end alle de link som udlægges af diverse pointjægere. Men nu har du jo selv indført en 10-dagesregel som jeg har set du kaster omkring dig med i disse dage, det må vel også være med til at hjælpe på problemet.

Iøvrigt mener jeg at kandu-administrationen har flere ting som burde bringes i orden, f.eks. forstår jeg ikke at det ikke kan være muligt at slette sin profil uden at dette nødvendigvis har noget at gøre med de spørgsmål og kommentarer der ligger i "banken".
Ikke fordi jeg agter at slette migselv, men på det seneste har jeg læst om flere som åbenbart er trætte af at være HER.
Nå, men dette var blot for også at give min mening til kende. Fortsat god søndag til alle. mvh Benny

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-07-04 16:14

Også jeg modtog i dag et ordentligt læs mails fra Kandu, selv om jeg ikke har været aktiv på siden i lang tid.

I skyndingen slettede jeg hele dynen, uden at tjekke hvad det handlede om, og det ærgrede mig bagefter.

Men nu har jeg så fået tilfredsstillet min nysgerrighed.

Tak for det.