/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gamle spørgsmål - hvor finder jeg dem.
Fra : Eyvind
Vist : 301 gange
500 point
Dato : 04-07-04 09:32

Nu er jeg træt af alle de mails, som dukker op hvergang en eller anden syntes det er morsomt at gøre opmærksom på at tråden er ubesvaret.
Men alle dem som har deltaget får jo også en mail, som de ikke kan bruge til noget.
Så hvor finder jeg de spørgsmål som jeg deltager i.
Eyvind.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 09:35

Hejsa

Klik på din profil ude til venstre

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-07-04 09:36

Det har jeg også spekuleret på.
Historikken er ikke til megen hjælp, søgesystemet
klarer nok ikke opgaven.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-04 09:39

Eyvind

Lige nu kan du glæde dig over at du ikke behøver at lede. Molokyle leder for mange af os.

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 510 point
Dato : 04-07-04 09:39

Tillæg

Rul lidt ned på siden-når du kommer ind i din profil.her står alle de spørgsmål som du er med i
Så er det bare at klikke på de spørgsmål som du ikke gider at deltage i,og så fjerne fluebenet når du er inde ved spørgsmålet forneden.

Brian

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-04 09:48

Tak for svaret briani, nu kan jeg få ryddet op og blive fri får alle de fjollede mails.
Eyvind.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 04-07-04 09:52

Hejsa eyvind

Takker

Har selv lige været inde forleden dag og rydde op,da det var meget træls at få alle de der email om,luk lige spørgsmålet

Forsat god dag
Brian