/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stjernehjælp(hihi)
Fra : michaelmoeslund
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 03-07-04 17:09

Mit hakkebræt af en computer skriver ved opstart:

Fejl under programstart:"Filen MMKEYMANAGER.EXE er sammenkædet med en manglende exportfil USER32.dll:setlayeredwindowsattributes

Og det er jo nok rigtig nok,jeg aner bare ikke hva det betyder,og hva jeg ska gøre ved det,det er lidt belastende at skulle trykke på "OK" hver gang jeg starter min computer

Er der en af jer "stjerner" der kan supplere med noget expert hjælp??

-mit styresystem er windows98

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-07-04 17:15

Hej du bliver nok nødtil at formaterer din computer jeg har prøvet det samme bare med win 2000 jeg ringede til deres support men de kunne ikke hjælpe de mener det er spyware som min spybot har fjernet lidt af

MVH Henrik

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 03-07-04 17:16

Prøv at gå ind i : Start->kør ..og skriv msconfig ..kig under fanen start og fjern flueben ved henvisningen til : ...MMKEYMANAGER.EXE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-07-04 17:19

hej MOLOKYLE.

Smart ting som jeg ikke var klar over

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-07-04 17:25

jo det lyder som om det er rigtigt,-der er bare ikke noget der hedder noget med MMKEY.... i min computer

-er det derfor den skriver den mangler!!??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 17:43

Rens din registreringdatabase med et af disse programmer : http://tucows.tdconline.dk/regist95_default.html

..eller et af disse : http://download.dk/index.asp?Kat=utilities&SubKat=registreringsoprydning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 17:45

Jeg bruger også Win98 og tilat rense min reg.base bruger jeg : http://tucows.tdconline.dk/preview/229371.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-04 19:27

michaelmoeslund - og går der lidt rod i det, så kan du jo altid lige "rulle" win 98 ind over den gamle. Filer/programmer/det meste af indstillingerne forbliver intakte.
Eyvind.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-07-04 20:46

Man kan også bruge scandisk og chkdsk, men det der plejer at gøre tricket er Eyvind's forslag, men du kan også vente på at STJERNEN return-erer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 21:04

Hvis ikke MANAGER.EXE ligger i din Start->KØR msconfig [Start] fane, så tjek lige din C:\WINDOWS\WIN.INI fil og se om ikke programmet skulle have listet sig ind under : run=... eller load=... i [windows] sektionen øverst i filen

...hvis ? Så bare slet henvisningen, men lad : run= og load= stå tomme.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-07-04 23:15

Du kunne også prøve dette.
Start - Kør- skriv regedit - OK
Vælg Rediger - Søg
Skriv MMKEYMANAGER.EXE i søgefeltet
Søgningen gentages med F3
Du kan i første omgang sikkert få en idé om hvilket program filen hører til, og finder du ud af, at det er et installeret program kan du afinstallere det. Du kan også slette alle nøgler der indeholder den fil, men det kan starte en ond cirkel hvor der kommer flere nøgler der skal deaktiveres så det er bedst at få overblik før man skrider til den udvej.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-07-04 23:18

Jeg har nu på fornemmelsen, at filen tilhører et program du har slettet og derfor kan nøglerne godt slettes, men ro på.

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 04-07-04 17:53

Tak for svaret molokyle.det krævede bare at jeg lige åbnede øjene,og scrollede lidt til venstre så hele navnet var synligt.....