/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kamera i samsung X450?
Fra : Thomas_engel
Vist : 824 gange
30 point
Dato : 03-07-04 15:46

hey...jeg så i elgiganten at man kunne få en Samsung X450 u. abonnement for 1500 ,- og det syntes jeg var billigt fordi der står den har kamera..men inde på samsungs hjemmeside står der intet om at den har et kamera...har den det eller har den ikke?

Accepteret svar
Fra : Hondaen

Modtaget 30 point
Dato : 03-07-04 17:17

Jeg har lagt mærket til at El-gigantens annoncer ofte er misvisende - så jeg ville tro på Samsungs hjemmeside. Har i øvrigt selv en Samsung E700, med kamera, som er ret god - dog må jeg sige, at jeg savner Nokia for menuen! Den koster ca. 2700 uden abonnement, så det er noget dyrere.
Prøv evt. www.mobilpriser.dk hvis du er på udkig efter en ny. Der kan du også finde en X450 lidt billigere...

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 03-07-04 17:18

Der nævnes intet om indbygget kamera....så det har den ikke

http://www.samsung.com/Products/MobilePhone/SGH/MobilePhone_SGH_SGH_X450.asp?page=Specifications

Dårlig reklame Bilka har også annonceret en mobil Sony Ericson med integreret kamera for ca. 1000 kr. Det var også løgn.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 03-07-04 17:25

Jeg har lige set i El-gigantens katalog på deres hjemmeside, der står heller ikke noget om at Samsung X450 har indbygget kamera, så du må have set skævt Thomas_engel :-/

-Ole

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-07-04 21:21

Jeg har selv haft en og der er ikke kamara i så du skal ikke lade dig snyde Men et godt råd Køb en nec e313 fra 3 til en pris af 150kr 50kr i månedern 70øre/min sms 12øre/stk mms 2kr/stk og du binder dig kun for 6 måneder den har kamara som virker kanon også til video men se lidt mere på www.3.dk

MVH Henrik

Kommentar
Fra : Thomas_engel

Dato : 03-07-04 23:10

oloeliassen...jeg har ikk set skævt..det stor nedenunder prisen...farveskærm og kamera..men ok..så ved jeg det

Godkendelse af svar
Fra : Thomas_engel

Dato : 03-07-04 23:11

Tak for svaret Hondaen.