/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Utilfreds ?
Fra : Teil
Vist : 484 gange
500 point
Dato : 03-07-04 14:02

Ingen ville lægge mærke til om asim1 i stilhed forsvandt fra kandu.
Men opmærksomheden betyder åbenbart mere.
Altså er asim1 ikke utilfreds med kandu.
Men sur over at ikke være den store stjerne.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-07-04 14:05

Gad vide om det kan blive værre endnu??

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-07-04 14:05

-ja set fra min side,er det da ikke asim1 der opfører sig som om,der ikke kommer opmærksomhed nok....

-bare en betragtning.

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-07-04 14:23

er du da den store stjene her på kandu ?????????? det virker mig ikke sådan,

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-07-04 14:25

ups glemte lige at det var Teil jeg spurgte til så prøver lige igen
Hr Teil
er du da den store stjene her på kandu ?????????? det virker mig ikke sådan,

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 510 point
Dato : 03-07-04 14:25

Øv... skrev lige et rimligt lang indlæg, men det forsvandt desværre til de evige Kandu.dk marker

Essensens i mit indlæg var :

asim1 kom til orde og det gjorde de der var enige med asim1 også.
Dem der mente noget andet kom ligeledes til orde.

Dette skete uden de mange personlige tilsvininger og trusler, der sås tidligere.

Min mening: Dette er godt for niveauet i debatterne her på sitet

Jeg havde formuleret det så flot, da jeg ville vise min sympati for begge parter, men sådan skulle det altså ikke arte sig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 03-07-04 14:29

Return, du vil vist gerne være en stor stjerne, men de der har brugt samme metode som du gør opdager hurtigt, at man enten bliver taget i snyd eller spørgerne går uden om de der Google gæt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-04 14:31

Lille venner - return/asim1 - de eneste stjerner her på Kandu er da dem du selv vælger når du godkender et spørgsmål/tip.
Men hvad er det egentlig du er utilfreds med. Er der nogen som har generet dig.
Eyvind.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 03-07-04 14:36

-måske er det vejret..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 14:38

Minder mig om filmtitlen : Stjerner uden hjerner m. Tim & Gordon. Dét blev OGSÅ et flop !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-07-04 14:39

prøv med lægen Hr hutlihut så hjælper han dig med nogen piller så du kan blive glad igen vil lade dig hænge til tørre for resten af dagen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 14:39

michaelmoeslund -> Ikke helt ved siden af

Er der nogen der har tænk på : Det var Fuldmåne igår ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 14:46

Tror nu nok at return vil savne asim1

Citat
hej lille smukke asim

Fra dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/42834

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-07-04 14:52

jeg kan da også lige skrive hej smukke ans skal vi ha kaffe kl 16 i dag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 16:03

Kaffetid ! Det regner/øser ned

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-07-04 16:27

Vi må nøjes med pulverkaffe i mangel på regn.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-07-04 16:53

hey molo tak for kaffe!

og hej til jer andre *S*!

her er lidt i kan hygge jer i: http://www.kandu.dk/dk/spg/44275

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 17:09

tutfis -> Jamen, intelligente mennesker hygger sig altid .....eller aldrig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 03-07-04 17:15

molo det kan du ha ret i!

tutfis

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 03-07-04 20:10

Et overraskende klogt og postivt svar.
Sådan ca en sjælden vare på smalltalk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 20:44

Teil -> Korrekt observeret. Ind mellem al kaglet, bavlet, kævlet, selvet, morsomhederne, kedsomlighederne, personlighederne ...kommer der altså også fornuftige og eftertænksomme ting flydende ud af mit tastatur

</MOLOKYLE>

Ps. Jeg elsker også Jer