/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nej tak Teil
Fra : asim1
Vist : 491 gange
500 point
Dato : 03-07-04 13:49

Har lige modtaget point fra Teil ønsker dem ikke hvem vil ha dem

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 510 point
Dato : 03-07-04 13:50

det vil jeg gerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-04 13:50

Jeg fårstår dig godt...............

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 13:53

De point, som du har fået fra Teil er superpoint, som du ikke kan give væk. De vil altid stå på din "konto"

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-07-04 14:02

Er det ikke ligesom det er ved at blive til noget roderi ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-04 14:19

Måske du skulle have tænk over dette inden du kommenterede på Teil's spørgsmål ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 03-07-04 14:41

godt svaret Molokyle... hilsen karin

Godkendelse af svar
Fra : asim1

Dato : 03-07-04 16:53

Tak for svaret return. Held og lykke her på Kandu tror du får brug for det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-04 16:58

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 17:07

Godt gået return.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 17:29

asim1

Hvor er det så lige forskellen på dig og de brugere, som du "kritiserer", er?
Du giver selv dine point til en "udvalgt" samtidig med at du svarer på et spørgsmål, hvor point er øremærket til dig.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 03-07-04 19:39

Jeg har med " interesse " læst ovennævnte "kommentarer" og grin mv. hvad er det for et forum, man bevæger sig i , er det ikke for at hjælpe hverandre og ikke andet vi bruger kandu til, jeg kender ikke hele baggrunden for al den interesse om fraskrevne point, jeg syntes bare ikke det hører hjemme i dette forum, jeg har indtil nu, haft stor glæde af kandu, og håber at det kan fortsætte i den seriøse facon.
det var bare det jeg ville skrive.
mvh
Hans