/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slette sin profil
Fra : asim1
Vist : 548 gange
500 point
Dato : 03-07-04 13:23

Kan man ikke slette sig som bruger på Kandu

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-07-04 13:24

Nej.

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 03-07-04 13:25

Hvorfor egentlig ikke

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-07-04 13:26

Du skal bare lade være med at bruge den profil du ikke vil bruge.
Du kan evt oprette et nyt brugernavn (ny profil) hvis det er brugernavnet der ikke passer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 13:26

Nej det kan du ikke, men du kan oprette dig under et andet navn og lade være med at bruge profilen asim1.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 03-07-04 13:26

Kandu har bestemt at man ikke kan slette sin profil, for så går der kuk i spørgsmålene og svarene fra den slettede.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 13:34

Hvis din profil blev slettet, så skulle også de indlæg, som du har haft i andre spørgsmål slettes. Jeg kan se at du har fået accepteret dit svar i nogle spørgsmål. Hvis det blev slettet så ville andre brugere kunne finde frem til svaret, som de måske selv kunne bruge.

Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 510 point
Dato : 03-07-04 13:39

det kan man ikke da deres database ikke kan håndtere det da så alle de spørgsmål du måtte have stillet og dets mange svar det måtte have givet ryger samme vej nemlig ud og så misters der jo en masse data som andre jo kunne få glæde af,og ikke bare nok med det hvor skulle de svar andre måtte have givet så ende ? de ryger jo så samme vej nemlig ud igen til ingens verden nytte .
ja man kan da sige at kandu burde har lavet det så man kunne slette sin profil 100 procent men det har de altså ikke håber at det var svar nok

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-04 13:46

Go' idé asim1

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-07-04 13:50

MAN KAN IKKE SLETTE SIT BRUGERNAVN HERINDE

Følgende email fra Kandu fortæller hvorfor.

Citat
Vi kan desværre ikke slette en person, da personens ID flyder rundt over alt i vores databaser. Vi kan sætte et flag der indikere at personen ikke er aktiv længere, men slette ham/hende det vil vi have svært ved, for hvor skulle personens spørgsmål/svar/tips....osv forvinde hen. Og hvad skulle der ske med alle de svar/kommentar som er skrevet af andre
til personens spørgsmål.
Med venlig hilsen
Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 03-07-04 13:55

Til Eyvin , ja det syntes du sikkert

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 03-07-04 14:50
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-04 14:50

Ja asimet det syntes jeg af den grund, at du mener "fuck Kandu".
Og hvad du egentlig er ked af, fortæller du ikke.
Og så er det da nemmere at få sig et andet brugernavn, og starte på en frisk.
Så derfor >>Go' idé asim1<<
Eyvind.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-07-04 14:56

->asim1
Dit spørgsmål er vist rigeligt besvaret med- nej, det kan man ikke.
Men hvorfor gøre det?
Hvis det er på grund af lidt modgang, så hæng på lidt endnu.
Folk er generelt flinke herinde, men der er altid en risiko for at få en over snuden specielt i smalltalk. Hvem har ikke prøvet det tag det som en oplevelse.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 03-07-04 15:07

Nu er det ikke fordi jeg oplever modgang herinde, det er jeg jo selv skyld i , har bare en mening om tingene og de skulle bare ud. Men man kan jo tydelig se hvem der føler sig ramt hvem der altid kommer med mere eller mindre sober svar, og selvom det er smalltalk kan man godt respektere folk med andre meninger end dem man selv sidder med.

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 03-07-04 15:13

Men kan jo læse at nogen herinder glæder sig til min tavshed , så kan der igen blive ro på Kandu

http://www.kandu.dk/dk/spg/44262

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 15:21

asim1
Hvis man ikke selv gør opmærksom på at man vil "slettes" så ville andre brugere ikke lægge mærke til profilen. Det er først, når man selv gør opmærksom på sin profil, at den "store" opmærksomhed kommer.

Du har fået svar på at profilen "asim1" ikke kan slettes. Hvis du hurtigst muligt vil glemmes, så lukker du bare spørgsmålet her. Jo længere tid det står åbent, jo flere kommentarer vil du få.

Du kan så vælge at fortsætte under din nuværende profil, eller oprette en ny.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-07-04 15:22

Jeg føler mig ikke ramt asimet- men skudt på.
Og når jeg syntes nogen skyder på mig, vil jeg gerne vide hvorfor.
Påstande om point som gives væk, opfatter jeg som et skud - men ingen begrundelse.
Måske opdager du en dag, at disse point og "stjerner" ikke har så stor betydning, som du måske har fået opfattelsen af.
Eyvind.

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 03-07-04 16:18

Jeg vil gå så vidt at sige, at HVIS det kun drejer sig om point og stjerner, bør man nok finde et andet forum. I kandu er man med næsten mere for at lære, og lidt til at give.
Der findes da gavtyve i alle fora, også her i kandu, men hvis man lader sig gå det på, ja så log dig på med et andet brugernavn og start forfra. Og det er ment som en hjælp til dig.

/hanse

Godkendelse af svar
Fra : asim1

Dato : 13-07-04 09:17

Tak for svaret return.

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 13-07-04 09:58

Det er nu pussigt, at Mordex var den første med det rigtige svar, og vi skal helt ned til return før svaret bliver godkendt.

/hanse

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-07-04 10:00

SNYD SNYD OG ATTER SNYD

Brian

Kommentar
Fra : hansemor

Dato : 13-07-04 10:04

Ja det er nu 3. gang return "får" 500 point af sin gode ved asmin1, og det vel at mærke i spørgsmål der ikke er pointene værd.

Det er vist på tide jeg mailer til kandu.

/hanse

Kommentar
Fra : briani

Dato : 13-07-04 10:08

Gider du det så er jeg fri for det ?

Det er vist på tide at få dette dobbeltprofil snyd STOPPET.

Brian