/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Køb af computer skærm
Fra : jonassr
Vist : 360 gange
50 point
Dato : 02-07-04 21:06

Jeg vil bare høre om det er muligt at købe en trådløs computerskærm ? hvis ja hvor nogle link ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-07-04 22:49

Jeg har aldrig før hørt om en trådløs monitor, men du kan købe udstyr så du trådløs kan forbinde et TV til PC.en og bruge det som monitor. Forklaringen er nok at en PC monitor ikke indeholder en signal tuner, som vil være nødvendig for, at skabe en trådløs forbindelse via radiobølger, og prøv så at kigge på dette, mon ikke det er sådan noget du tænker på
http://www.philips.com/desxcape/

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 02-07-04 22:59

Jeg har sat min com til så jeg kan se tv på den og den står i samme rum som jeg sover men lidt langt væk fra min seng så ville det være fedt hvis jeg kunne flytte min skærm uden at flytte hele pisset

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-07-04 23:09

Uden at kende de rigtige priser så tror jeg at det ville være billiger, at købe et 21" TV med vægbeslag eller hvad der nu kan blive plads til.
Jeg forstår godt idéen, men for at den kan udføres skal du jo først have noget på com. der kan føre signalet videre og så skal der i skærmen være noget der svarer til et TV.
Lidt kompliceret for at løse noget der kunne klares med et TV. Som du måske ved så kan almindeligt trådløst udstyr kun videresende en kanal da der ikke er bredde til mere.

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 02-07-04 23:31

Altså på min computer kan man bare sætte sit antennestik i computeren.. Så jeg ville bare høre om man kune få en trårløs skærm men ikke

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 02-07-04 23:37
Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 05-07-04 18:10

Tak for svaret BjarneD. Og nej jeg var ikke knotten

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 05-07-04 18:23

Det var da godt. Kunne du bruge den eller bliver det for dyrt?