/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hej asim1
Fra : Teil
Vist : 579 gange
500 point
Dato : 02-07-04 16:30

Kan du svare på et ?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-07-04 16:49

Accepteret svar
Fra : asim1

Modtaget 510 point
Dato : 02-07-04 17:04

Kan i se hvad jeg mener, man bliver sat på plads herinde hvis man går mod strømmen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 17:10

Du går da med strømmen lige nu.
Du kører jo netop med på på legen her i dette "spørgsmål".
Og hvem har da sat dig på plads - alle kan da udtale sig i dette forum.
Jeg har prøvet at følge din deltagelse i din historik, og der er du da ikke blevet generet, eller sat på plads.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 17:15

asim1 -> ???

Er du ikke en smule paranoid anlagt ? Der er da ingen der vil dig noget ondt, så vidt jeg har forstået.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 02-07-04 17:17

ja jeg æder svampe så man bliver helt skør kandu forstå det gggg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 17:20

Uhmmmm svampe - herligt hvis de lige bliver svitset lidt på panden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 17:24

asim1 -> Så er det nok disse : http://mushroom.dk/svampe/

Hold dig til disse : http://www.morkelstedet.dk/morkler.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-04 18:46

Skal Teil og asim1 nu til at bytte point, så bliver de da sammenspiste eller hva'
asim1 hvorfor svarer du egentlig på dette spørgsmål, det er jo det, som du lige har kritiseret.
At en bruger opretter et nyt spørgsmål for at give en anden udvalgt bruger point.
Du er da nem at lokke.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-07-04 19:24

Netop ans, han gik lige i fælden.
Beruset af svamp eller point, det ved
kun asim1.
m.v.h. til alle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 19:25

Jeg har altid syntes, det er hyggeligt at spise sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 19:32

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-07-04 20:16

Jamen Molo, det er da hyggeligt at "spise sammen" er du ikke til fødselsdag hos Eyvind

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 02-07-04 20:24

ans -> Nej, det er da mig der ønsker lille Eyvind tilykke med 1 år's dagen

Vi spiser fisk sammen

HM

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 20:25

Molo er ikke inviteret.
Men HM (hans majestæt) kom ikke. Måske kunne han ikke finde festsalen.
Næste gang vil jeg nok fortælle hvor det er.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-07-04 20:32

Jeg kan bare ikke li', at spise de der børnegumlere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 20:43

Mundrugere Eyvind ! Det hedder mundrugere : Det er Ciclider altså

http://www.tropheus-siden.dk/

Jeg har labyrintfisk. De er søde og rare ...altså undtagen kampfisk-hunnerne. De er mere som menneske kvinder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-07-04 21:00

->Molo
Har lige fået en 3 kg havkat af naboen, han har været på "Det gule Rev" , mon ikke det er en værdig udfordring til dine kampfisk-hunner

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-07-04 21:24

Koteletfisk? Dét var sgu flot !!! Sådan en krabat har jeg aldrig fanget, selvom jeg har været på 'Den Gule Røv' flere gange med den gode skude Thailand fra Hanstholm.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 03-07-04 13:34

Tak for svaret asim1.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-04 14:23

Måske er return og asim1 sammenspiste

Her er et indlæg fra hansemor

Citat
Return, inden du kommer for godt i gang, så stop mens legen er god.
Disse svar har jo intet med et svar at gøre

http://www.kandu.dk/dk/spg/37313

Citat:
Fra : asim1
hej
hjælp mig har ikke fået mig et virus program hvad sal jeg bruge for at være nogenlunde på at jeg ikke får virus eller andet snavs ind på min pc

du skrev
Citat:
hej du skal bruge norton og Ad-aware så er du meget godt kørende

http://www.kandu.dk/dk/spg/42812

Citat:
Fra : asim1
Jeg har været på revalidering siden 1.4.2004 . Forud for min revalidering havde jeg et job jeg blev fyret fra med et halvt års opsigelse og en fratrædelsesgodtgørelse svarende til tre måneders løn. Opsigelsperioden sluttede 30 april 2004. Mit spørgsmål er nu skal min fratrædelsgodtgørelse modregnes i min revalidering ??

Dit svar???
Citat:
hej lille smukke asim du kan kontakte kommunen på 99313131 så kan de sikkert hjælpe dig med er perfekt svar de sender dig så bare vidre i systemet intil du havner det rigtige sted god jagt
så du ikke skal spise vandgrød resten af året ggggg

Det er fra dette spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/42834

Kommentar
Fra : hutlihat

Dato : 04-07-04 01:27

Du har fuldkommen ret Asim1. Der er personager her på kandu der tror de er de rene kanduguder. Er du ikke enig med blandt andet; Teil HanseEllebye og BjarneD så er fanden løs. De tror minsandten at de er de "udvalgte" med kandulicens til at fortælle alle andre hvordan man skal og bør gebærde sig herinde. Skid du højt og flot på dem, de er med garanti en sølle udgave af deres eget køn med så lavt et selvværd at de mest af alt ligner en gammel hullet og ildelugtende ost. Selvfølgelig er det rart for sådanne vatnisser at man så via kandu anonymt kan hævde sit tabte selvværd. Forøvrigt sidder disse personer så meget på kandu, at man fristes til at tro de slet ikke har noget liv udenfor cyperspace. ha ha og ans for pokker, han er og bliver en mærkelig "ting" med hang til at anklage alt der kan krybe og gå for dobbeltprofiler. Det er meget morsomt at følge hans færden herinde. Kan du gætte hvem jeg er Ans? jeg er nemlig også en dobbeltprofil