/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
maling til ms50........orange
Fra : krlle
Vist : 667 gange
40 point
Dato : 02-07-04 13:30

hej ...

jeg har et problem jeg har lige købt en orange puch ms50'er men den skal klat males..........

problemet er bare at de hverken har farven hos thansen eller de andre ...... skåde,west-import .......
er der nogen der ved hvad farven hedder og hvor man kan købe den ....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-07-04 14:00

Du skal køre forbi en farvehandler, vise ham den eller få et farvekort til den maling han anbefaler.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 07-07-04 14:22

Du kan få den originale farve hos http://www.rbo.at/rboshop/index.php. Spørgsmålet er om du kan købe den der, her fra landet. Hvis Du kan tysk kan Du evt. kontakte dem så de kan hjælpe dig.

Vare nr. 0007.075.1 Vare navn 0,5 Kilo DS 50V - orange

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-07-04 15:42

Nu er det jo ikke sikkert det er den orginale farve, men i alle tilfælde er det jo falmet, så kun et farvekort kan ramme farven nøjagtig.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 08-07-04 10:20

OK så er mit bedste råd, at skille knallerten total, hvorefter du får den sandblæst, så er der mulighed for at få den pulver lakeret. Det vil samlet koste mellem 900 – 1100 kr. Det lyder måske af meget men resultatet er fantastik, og så dufter den som ny.

Prisen er uden prins Knud tilæg.