/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nr på mobilen væk
Fra : jonassr
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 01-07-04 12:32

Jeg har lige skiftet fra sonofon til Telmore og da jeg skiftede lukkede de mit sonofon simkort inden jeg havde skrevet mine mobil nr ned så når jeg smider mit sonofon kort i står det bare at simkort registrering af sim-kort mislykkedes nogle der ved hvordan jeg får alle mine nr tilbage ?

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 13:04

du kunne jo prøve at ringe til sonofon for alle data bliver jo gemt så mon ikke de kan hjælpe dig men de indgående opkald må du vinke farvel til dem må de ikke give dig

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 01-07-04 13:27

Jeg skal bare have fat i alle mine nr der lå i telefon bogen.

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 13:36

ja du kommer til at ringe til dem og så koster det sikkert et eller andetfor der gør de ikke gratis men vil altså mene at du burde ringe til dem og fortælle dem om problemet
så hvis du er heldig kad det jo være at de kan hjælpe dig

har du slet ikke gemt nogen af dine tlf nr i selve telefonen det gør jeg altid synes det er mere praktisk håber de kan hjælpe dig forsat god dag

sonofons Telekommunikation tlf nr 72 12 40 50 det er nummeret til hjælpen

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 01-07-04 13:47

problemet er at jeg lige har solgt min gamle mobil og fik en anden skod fon så da jeg skiftede fon gemte jeg alle mine nr fra mobilen til sonofon simkort 3-4 dage senere fik jeg telmore og da jeg skiftede mit nr lukkede de mit simkort

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 01-07-04 14:15

Jeg har lige aft ringet til sonofon og de sagde at jeg skulle prøve at gå ned i en sonofon butik for man kunne flyyt mine nr med en chip halløj men her i odense findes den ikke.. og ham jeg talte med var fra aalborg der havde de den så tror ikke det bliver så nemt

Kommentar
Fra : return

Dato : 01-07-04 18:26

ja deres hovedkontor ligger i ålborg så du kan jo prøve og sende simkortet måske det er nok da disse data jo ligger på simkortet du kan jo lige prøve at sende en mail til dem om hvorvidt det kan lade sig gøre men jeg er af den over bevisning at det kan lade sig gøre men igen tror jeg ikke det er en gratis service de yder håber at det lykkes dig at få dine tlf nr.overført til det nye kort

Ålborg
SONOFON
Skelagervej 9
9000 Aalborg
Tlf.: 72 12 40 50

Accepteret svar
Fra : Grissebassen

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-04 20:51

Hejsa. Det der står der også når jeg putter mit simkort i, altså registrering af simkort mislykkedes... Havde telmore.... Ved ikke hvilken telefon du har. Jeg har en nokia 3310, og hvis jeg trykker på den der "enter" knap i midten går den automatisk ind i mit simkort.... Jeg kan bare ikke sende beskeder eller ringe fra den =) Men læse mine beskeder og se de numre jeg har på det!!!!
Håber det var til lidt hjælp....
Med venlig hilsen Kristina

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 02-07-04 21:28

Uhhi ja så har jeg prøvet med ca 5 mobiler og endelig fandt jeg en hvor jeg kunen gøre det samme Kristina
En samsung e700 kan man snyden den med hehe Total iorden jeg var ellers begyndt at se om jeg kunne huske nogle af de 150 nr hehe

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 02-07-04 21:30

Tak for svaret Grissebassen.

Kommentar
Fra : Grissebassen

Dato : 02-07-04 21:54

Jamen det var da så lidt... =)
Det ville nok være lidt af en prøve for hjernen at skulle huske alle de numre.... *sS* hehe...