/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Løn ved undervisning i ungdomskole?
Fra : kpm10
Vist : 879 gange
50 point
Dato : 01-07-04 11:39

Hej

Jeg skal muligvis til at køre et weekendkursus på en ungdomsskole. Det bliver ialt til 36 lektioners undervisning, og der vil jo nok også være noget forberedelsestid.

Men er der nogen der ved hvad timelønnen normalt ligger på for sådan noget?

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 01-07-04 13:02

Nu er week-endkursus på en ungdomsskole et ret vidt begreb. Det kommer helt anpå i hvilket regi undervisningen lægges.

For løs/vikar undervisning i folkeskolen ligger timelønnen på ca. 165,-, som timelærer på ca. 250,-. Men det kan som sagt være i helt andre rammer det finansieres.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-04 13:21

I forbindelse med at du evt. skal undervise på en ungdomsskole, har du så ikke fået et løntilbud?

Her er et skema, der viser timelønnen for lærere i folkeskolen
http://www.dlf.org/sitemod/moduler/index.asp?pid=18970
men det er jo for undervisning på hverdage. Der vil sikkert også være et løntilskud på undervisning på søn-helligdage.

mvh ans

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 01-07-04 13:30

Hej

Vi er ikke kommet så langt endnu, skal have møde i september, jeg ville bare gerne vide hvad jeg havde at gå ud fra!

Godkendelse af svar
Fra : kpm10

Dato : 23-09-04 15:08

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-09-04 17:58

Selv tak

Jeg håber, at du fik forhandlet dig til en god timeløn