/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
billig telifoni
Fra : kims812
Vist : 831 gange
100 point
Dato : 30-06-04 14:32

jeg vil gerne spørge om hvordan det der 10øre telefoni over skype virker HVOR telmelder man sig.
jeg har skype nu.
jeg har været inde på skyppe og kigge men fandt ikke noget.

HJÆÆÆÆÆP MIIIG

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 30-06-04 14:37

Det virker, omend med lidt udfald hist og pist..
Du henter sidste version og tilmelder dig fra Skypes brugerflade...
mvh..

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 110 point
Dato : 30-06-04 14:42

Fra Skype til fastnet for 10 øre/min.!!!

Ifølge politiken kan man fra 1. juli ringe fra skype til en hvilken som helst fastnettelefon for kun 10 øre/min., også til udlandet!

Tjenesten kræver dog at man køber et specielt headset fra kr. 199,- dog inklusiv nogen taletid...

Nu bliver det spændende om Skype snart lancerer en Mac version så vi kan komme med på vognen (ellers må jeg låne konens PC så jeg kan ringe billigt).

http://politiken.dk/VisArtikel.i- asp?PageID=323981

mere af samme info her
http://itsvar.computing.msn.dk/news/news.jsp?id=30612

Kommentar
Fra : slander

Dato : 30-06-04 14:45

jeg lavede et tip om det for et par dage siden..

http://www.kandu.dk/dk/tip/8298

håber det kan hjælpe..

og det er ikke nødvendigt at købe en færdig pakke med headset, du kan bare indbetale inde i skype og bruge dit eget headset..

ps du skal bruge den nyeste version af skype..

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 30-06-04 14:45
Godkendelse af svar
Fra : kims812

Dato : 01-07-04 17:32

Tak for svaret bevi54.takker også har jeg set de headset på skype