/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Vindere af månedens lodtrækning
Fra : Better_Performance
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 30-06-04 08:17

Jeg var så HELDIG at vinde sidste måneds lodtrækning, og vil da gerne lige høre fra tidligere vindere.

Hvor lang tid var i om at modtage jeres præmie??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-06-04 08:25

B_P, det var tedd der vandt forrige gang. Blot til din orientering.

ellebye

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 08:27

Prøv lige at klik på lodtrækning ude i venstre side og rul ned til vinderen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-06-04 08:32

Til Ellebye, det står godt nok på siden med lodtrækningen fra 1/6, at det var Better der vandt, men jeg kunne ikke se det logiske i hvorfor, jeg troede det var den der havde flest point når trækningen var slut, men sådan er det åbenbart ikke.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 08:34

dova.

Såvidt jeg har forstået konceptet udtrykker point antallet blot hvor mange lodder du har i puljen, og så er det jo tilfældet der afgør, statistisk har den med flest point tilgabe jo de største chancer for at vinde, men der er heller ingen garanti for 7 rigtige i Lotto bare fordi du spiller 100 rækker.

Men det har jo principielt heller ikke noget med mit spørgsmål at gøre

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 30-06-04 08:43

B_P, det var tedd der vandt FØR dig, og får tedd, var det refi.

Du kan se de sidste 12 vindere under "månedens lodtrækning".

dova, tidligere trak man lod i fohold til ALLE de point man havde. Nu gør man det i forhold til hvad man har "ydet" i månedens forløb, en mere retfærdig måde.
Man kan vist kun vinde een gang, (tror jeg) efter man ændrede reglerne, og lidt spænding skal der være, derfor lodtrækningen. Ellers var det de samme der vandt hele tiden. Der skal også være mulighed for de der måske kun har besvaret eet spørgsmål.

Jeg håber blot at jeg ikke vinder. Ellers sætter jeg præmien til auktion.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 08:46

Men så håber jeg da at tedd eller refi ser denne tråd og kan give mig et svar...

Det er da forresten længe siden jeg er stødt på refi?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-06-04 08:46

Ja jeg ville heller ikke have særlig meget brug for et trådløst tastatur, for jeg har kun en lille bærbar.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 30-06-04 09:20

Jeg vandt d. 01-07-03 og modtog præmien d.16-08-03.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-06-04 09:22

Tak for svaret molokyle.

Så de 14 dages levering som Kandu.dk varsler holder ikke, det var bare det jeg ville vide

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-06-04 14:14

Jeg har ikke fået min præmie endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-06-04 18:12

I får lige et uddrag af korrespondancen :

Citat
Hej Henrik Mortensen

Først tillykke med månedens præmie.

Jeg undskylder mange gange at du ikke har fået et response på dit gamle
brev, men det lagde ikke op til at der skulle svares tilbage på dette.

Jeg kan fortælle dig, at din præmie blev sendt i går (lørdag) og skulle
meget gerne være i dine hænder mandag eller tirsdag. Vi har sendt den
til den adresse du opgav i dit tidligere brev, så der skulle ikke være
nogen grund til at være nervøs.
...
Tak for din fine ros, og endnu engang tillykke med præmien.

Med venlig hilsen

Søren Jensen
(Servicemedarbejder)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-07-04 13:33

Prømie modtaget 2. juli, så de er blevet hurtigere