/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Krybdyrsbutikker??
Fra : Dragony
Vist : 1785 gange
50 point
Dato : 29-06-04 16:41

Hej...
Jeg leder efter en stor butik med et stort udvalg af krybdyr. Det Skal være på sjælland og helst i nordsjælland.
På forhånd tusind tak...
M.v.h. Dragony...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 16:47

Dette er altid et godt sted at starte : http://www.zoozity.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-06-04 17:32

Her er en side fra Amager http://www.akvarieudstyr.dk/database/Terrariedyr.asp

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Mokkel

Dato : 30-06-04 14:11

Hej

Hvis du overvejer at købe et lidt dyrt krybdyr eller har nogle spørgsmål kan det varmt anbefaldes at tage et kig på de her sider www.star-reptiles.dk eller www.nhf.dk

Mvh Mikkel

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 23-12-04 01:30

Calles dyrige i aalborg har også krybdyr og slanger til salg-ved godt det er langt for dig men ville alligevel lige fortælle det-der plejer min bror at købe sine slanger og gekkoer osv ude. www.callesdyrerige.dk

Kommentar
Fra : Polle3600

Dato : 06-07-05 14:11

Jeg ville klart anbefale at du købte det privat eller på en messe.
Der er uden tvivl mange butikker der kan finde ud af at holde disse dyr, men der er langt mellem snapsene...