/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
frontpage 2000
Fra : rudik
Vist : 307 gange
20 point
Dato : 29-06-04 14:25

jeg leder efter nogen flere...jeg ved ikke hvad man kalder dem, men når man går ind i fil>new>web... så er deer nogen valg mulig hedder, på nogen halv færdige sidder, hvor man så bare skal lave vidre på dem. men er der et sted hvor man kan downloade nogen fler af dem?
undskyld, min forvirrende måde, at formulere mig på, men ved ikke hvad det hedder :S

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 29-06-04 14:27

*web skabeloner
Nej ved ikke om der er flere, men det tror jeg dog ikke der er :-/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-06-04 14:34

Jeg har hørt om, at der skulle findes flere "skabeloner" men jeg ved ikke hvor de findes.
Hvis du søger så hedder de "templates" tror jeg nok.
Emesen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-06-04 17:34

Prøv at støve lidt rundt her:
http://www.frontpagetools.com/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-06-04 17:37

Koster desværre. Jeg har downloaded en del, men de forsvandt da en to mdr. gammel hd gik ned.
Jeg leder lige igen.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 20 point
Dato : 29-06-04 17:38

Den her skulle være bedre:
http://www.templatehunter.com/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-06-04 17:39
Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 02-07-04 19:12

Tak for svaret BjarneD.
men det var ikke så mange, som det var gratis at hente :S
der var vist kun 9 stykker. at vølge mellem.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-07-04 19:24

Du kan måske selv finde lidt flere ved at søge på FrontPage templates.
Det er vist appetitvækkere der er lagt ud gratis og derfor skal man lede lidt for at finde de gratis.
Ved du godt, at man selv kan redigere i FrontPage Themes. Hvis du har et godt billedredigeringsprogram kan du ændre eksisterende knapper, baggrunde mm og omdøbe dem, men du kan også hent enye gratis.
http://www.freefpthemes.com/
Jeg håber, at jeg nu har fortjent de 20 point

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-07-04 19:24

Du kan måske selv finde lidt flere ved at søge på FrontPage templates.
Det er vist appetitvækkere der er lagt ud gratis og derfor skal man lede lidt for at finde de gratis.
Ved du godt, at man selv kan redigere i FrontPage Themes. Hvis du har et godt billedredigeringsprogram kan du ændre eksisterende knapper, baggrunde mm og omdøbe dem, men du kan også hent enye gratis.
http://www.freefpthemes.com/
Jeg håber, at jeg nu har fortjent de 20 point

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-07-04 19:24

Du kan måske selv finde lidt flere ved at søge på FrontPage templates.
Det er vist appetitvækkere der er lagt ud gratis og derfor skal man lede lidt for at finde de gratis.
Ved du godt, at man selv kan redigere i FrontPage Themes. Hvis du har et godt billedredigeringsprogram kan du ændre eksisterende knapper, baggrunde mm og omdøbe dem, men du kan også hent enye gratis.
http://www.freefpthemes.com/
Jeg håber, at jeg nu har fortjent de 20 point
Held og lykke med websiderne
Bjarne

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 02-07-04 20:03

jo tak.. du har fortjent dem nu.m tak :D

Kommentar
Fra : rudik