/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IIS i Win XP proff.
Fra : reneholm
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 29-06-04 10:24

Hejsa

Min PC blev for noget tid siden formatteret af en kammerat men jeg fik ikke installeret IIS så nu hvor jeg vil prøve mig med ASP kan jeg ikke se siderne andet end hvis jegoploader dem til en hjemmeside, kan man ikke downloade IIS et eller andet sted på nettet?

Jeg har XP proff

René

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 60 point
Dato : 29-06-04 10:26

Hejsa

IIS ligger på din win xp cd !!
kontrolpanel >> tilføj/fjern programmer >> windows komponenter >>vælg IIS

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 29-06-04 10:31

Som jeg skriver er det en kammerat der har gjort det og jeg har ikke selv cd'en jeg har kun home edition..

Godkendelse af svar
Fra : reneholm

Dato : 19-07-04 14:16

Tak for svaret dk.