/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ang 3 telefon
Fra : OB_manden
Vist : 174 gange
20 point
Dato : 28-06-04 23:36

Er der nogen der ved hvor man kan købe en billig 3 telefon. og om den er noget værd.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 29-06-04 00:20

der er ikke rigtigt til at købe andre steder end hos 3 selv og så de forhandler de har.

http://www.3.dk

Kommentar
Fra : OB_manden

Dato : 29-06-04 00:24

okay takker..
ved du om den er god eller dårlig...

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 29-06-04 00:49

Hej jeg har en nece313 efter min mening virker det fint telefonerne er ikke 100% oppe at kører i nu men det er til at leve med jeg er meget tilfreds med min

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-06-04 00:54

Det kommer jo an på hvilke forventninger du har, og hvilken telefon du påtænker at købe

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 29-06-04 11:14

Jeg har en NEC 616 den er kanon men jeg har ikke benyttet ig af den fuldt ud endnu da den kan så meget at man ikke ved det lige med det samme

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 29-06-04 12:39

Hej OB-manden,

Hvis jeg var dig, ville jeg vente et halvt til et helt år med at anskaffe mig en 3-mobil. De er stadig meget nye (på markedet), hvilket, som regel, har den betydning, at de endnu ikke fungerer optimalt. Og om et års tid vil priserne også være faldet betydeligt...

Vent hellere og se hvad "omverdenen" synes om den nye mobil.

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : OB_manden

Dato : 29-06-04 14:26

okay tak for svarene

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 03-07-04 20:47

Husk at lukke dit spørgsmål