/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
motorola a920 indlægge prog
Fra : jonbn
Vist : 232 gange
200 point
Dato : 28-06-04 22:30

hej er der nogen der kan hjælpe mig .
med hvordan jeg for låst min motorola a920 op så jeg kan lægge programmer over på den

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 28-06-04 22:59
Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 23:24
Kommentar
Fra : return

Dato : 28-06-04 23:25

Guide til hvordan man flasher en Motorola a920 til en a925 og dermed
opnår support for BT og IR i 22 lette trin

Der skal bruges:
Motorola USB Data kabel
Motrola PST 6.0 eller højere
Flashfil (.shx)

1. Afinstalllere a920 dekstop suite
2. Installer PST
3. Fjern SIM, batteri og SD kort fra din telefon
4. Hold nede de 2 spil (game) knapper
5. Mens de 2 knapper holdes nede, indsæt usb kablet i din telefon.
6. Slip de 2 spil (game) knapper og din telefon skulle gerne sige: AP In
os CE-Bus, Waiting for PST
7. Åben: PST Flash and Test Commands program
8. I venstre bund af PST programmet, skulle du gerne se en motorola p2k
enhed. IKKE rør ved den endnu!
9. Windows vil finde en ny enhed. Drivers der skal bruges til den,
ligger i den mappe hvor PST er installeret.
10. Nu i PST programmet, klik på: Motorola P2K Enhed (venstre nedre
hjørne) og vil se information om telefonen.
11. Klik på browse/gennemse og vælg din BP flash fil
12. Når den er indlæst, skal du se en mænge data i flash load afsnittet.

13. Klik Flash
14. Flash vil starte og dermed fejle, bare rolig dette ER normalt.
15. Windows vil igen finde din telefon, anvis at driveren til denne nye
enhed ligger i PST mappen.
16. Efter driveren er installeret, luk PST programmet da det er mere
sikkert.
17. Åben PST igen og gør det samme som i punkt 11 til 13.
18. Flashen skulle nu gå igenn, IKKE RØR VED DEN!! , ikke engang kig
ondt på den
19. Flashing vil tage ca. 4-6 min, så giv den tid!!
20. Når den er færdig, skal den sige: succesfull
21. Pil USB kablet ud af telefonen og indsæt SIM, batteri og SD-kort.
22. Fyr op under telefonen og nyd din a920 med BT/IR support (a925), nu
hvor "3" ikke vil komme ud med den ellers lovet opdatering!!

Kommentar
Fra : AndersHH

Dato : 09-08-04 19:00

Hej - kan i evt. hjælpe med et par links til software?