/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Aircondition +Yaris Verso
Fra : Wollesten
Vist : 994 gange
100 point
Dato : 28-06-04 19:58

Har fået en pris på aircondition + montering af samme hos min egen Toyota forhandler. Det må da kunne gøres billigere !
Er der penge at spare hvis jeg køber anlægget i fx Tyskland og får det monteret i DK ? Min egen forhandler skal have 9.995 alt incl.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 28-06-04 20:01

Jeg har hørt at det er billigere i sverige også montering.
alimak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-06-04 20:17

Du kan nok spare et par tusinde i både Sverige og Tyskland, så er spørgsmålet om du gider, det er jo ikke så let at gøre vrøvl, men det afhænger jo også om du bor nær nogle af grænserne?
Du skal også være klar over et sådant anlæg æder meget benzin, også lidt uden at være slået til.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-06-04 20:33

Det tager vel også noget af ydeevnen, eller var det kun i gamle dage at man sagde ca minus 10%.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-06-04 21:24

Ydeevne og benzinforbrug - gad vide hvad der æder mest en AC eller åbne vinduer, men det må også være ligegyldigt for en hed sommerdag vil man give mig for lidt kølighed.
Jeg har lige skiftet begge vore biler til modeller med aircond. og min svigerinde der lige har købt en ny Yaris uden kører til Tyskland og får eftermonteret hvilket ikke er et problem hos en Toyota forhandler.